Zigavus 12 Bitki Özlü Besleyici Bakım Kremi

Zigavus 12 Bitki Özlü Besleyici Bakım Kremi



Merhabalar, neredeyse 1 ay olacak bloğuma yorum yazmamışım. Bunu telafi etme amaçlı kolları sıvadım ve şimdiye kadar deneyimleyip de en çok beğendiğim saç kremini yorumlamaya karar verdim.

İşte bahsettiğim ürün, çok fazla duyulmuş olmasa bile etkisi meşhur markalara kıyasla inanılmaz derecede tatmin edici bakım kremi Zigavus...



Başta belirtmeliyim ki saç kremsiz banyo işlemini tamamlayanlardan biri değilimdir. Her zaman saç kremi kullanırım. Bu sayede de çok fazla marka deneyimledim ve bingo doğru ürün işte bu!


İlk olarak bitkisel bir ürün, içerisinde 12 tane bitki esansı bulunuyor. Ardından Alman malı, kendi ülkemin malından sonra parfüm hariç tercih ettiklerim arasında ilk sırada Alman malı gelir.




Gelelim detaylara,

İçerisinde bulunan 12 Bitki özü + Keratin Nedir ?

Sarımsak 



Ardıç


Zeytin


Rosemary


Papatya


Melisa


Isırgan


Adaçayı


Mersin


Nane


Kekik


Defne




Olmak üzere 12 tane bitki ve keratin desteği sağlanmış bir krem zigavus markası.

Tüm saç tipleri rahatlıkla kullanabilir. Yapısı kullandığım diğer ürünlere göre daha yoğun ama arınması diğer ürünlere göre daha kolay çünkü saç hemen emiyor...

Ürünü uyguladıktan sonra saçım çok rahat bir şekilde taranıyor sanki maske yapmışım da onun etkisi gibi, saçım kuruduktan sonra daha canlı ve parlak olduğunu görüyorum düzleştirici yapsam bile bu canlılık kalıyor, kokusunu ertesi gün saçımda fazlasıyla duyuyorum.

Kullandığım bu sürede saç uçlarımda onarılma da gördüm, sanıyorum bitki özleri sayesinde yapılanma oluyor. Atlamadan geçemeyeceğim bir nokta ise mis gibi olan kokusu :)

Saç kremi uygularken dikkat ettiğim nokta, saç diplerine uygulamamak.

Bayılarak kullandığım bir oldu. Elimde şuan 3-4 kullanımlık var ve bittiği gibi alacağım ürünler arasında başı çekiyor.

Daha önceden ürünün şekli şöyle,


Şimdi ağız kısmını da geniş yaparak ürünü kapak kısmından aşağı koyarak dipte kalmış ürünün ağız kısmına gelmesini sağlıyor bence bu çok güzel olmuş :)

Eğer gerçekten başarılı bir saç kremi arayışındaysanız saçlarınızın yapısı nasıl olursa olsun bu ürünü tavsiye ediyorum. Test edildi, onaylandı !

Fiyatı; ürün 250 ml olup, eczane ve dermokozmetik sitelerde fiyat farklılığı gösterip yaklaşık 25 liradır.

Herkese kucak dolusu sevgiler
Bloğumu takibe almayı unutmayınız...
makyajyorumum/instagram



 Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünün bitimine yakın bizzat gözlemlediğim deneyimlerimden oluşmaktadır. Etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir. Fiyat farklılık gösterdiği için ortalama bir fiyat belirtilmiştir. Ürün tarafıma firmadan gönderilmiş olup kendilerine teşekkür ederim.




2 yorum

Write yorum
2 Aralık 2015 16:02 delete

maalesef ısırgana allerjim hat safha da istesem de kullanamıyorum saç derimi tahriş edip döküyor :(

Reply
avatar
2 Aralık 2015 16:15 delete

güzel bir ürünü benziyor denemek isterim :) sag ol canım yorumların için

Reply
avatar