Flormar Gözenek Küçültücü (Pore Minimizer) Baz

Flormar Gözenek Küçültücü (Pore Minimizer) Baz


Merhabalar,

yaklaşık 1 ay önce aldığım ve her makyajımda severek kullandığım gözenek küçültücüyü yorumlama zamanı geldi.

Flormar markası kendisini hem tasarımlarıyla hem de ürünleriyle sürekli yenileyen bir firma, laf aramızda gözenek küçültücü bazın kutusunu çok tatlı buldum, normalde kutuları atarım bunu atamadım :)


Gelelim ürün yorumlarıma,

Gözenek küçültücü 2 adet ürün bulunuyor, 
-ilki şeffaf formda
-İkincisi açık kahve tonlarında fondöten gibi düşünebiliriz.

            (Almış olduğum, şeffaf formdaki ürün)
            (Renkli olan ürünün görseli flormar'ın kendi sitesinden alınmıştır)

Flormar'a gittiğimde, renkli formdaki ürünü alacaktım son anda görevli testerları verince denemek istedim, uygulama yaptık.

Renkli olan ürünün yapısı gereği cildimde pütür pütür oldu ve bana soyulabilen maskenin son adımını yapıyormuş gibi bir görüntü verdi (tabi bu benim cildimde gözlemlediğim, cilt tipiyle alakalı olabilir).

Diğer farkettiğim nokta üründe hafif ışıltıların olduğu oldu, aydınlatıcı uygulamış gibi duruyordu.

Daha sonra şeffaf (aldığım ürün) olanı denedim, ciltle hemen bütünleşti, herhangi bir ışıltı vermedi, soyulma da olmadı.
Bu nedenle şeffaf olanı aldım. 

Normalde bu tip ürünlerde (bknz. the balm-time balm) ne kadar uygulama yaparsanız yapın yüzünüze uyguladığınız miktar az geldi hissi oluşur, bu üründe içerisindeki maddeler nedeniyle bu his oluşmuyor, kontrol sizde oluyor :)

Unutmadan not düşeyim, içerisinde kiraz çekirdeği özü bulunuyor, bu da antioksidan özelliği veriyor.





Nasıl uyguluyorum: Yüzümü günlük temizleme jeliyle yıkadıktan sonra nemlendirici uygulayıp emilmesini bekliyorum, ardından gözenek küçültücüyü uyguluyorum.


Daha etkin sonucu görmek için hem bb krem hem de fondötenle uyguladım. BB kremde gözenekler belli olabiliyorken, fondötende gözenekler neredeyse yok oldu.
Föndötenin yapısı gereği ve gözenek küçültücünün etkisi ile başarılı sonuç aldım.

Bu ürün gözenekleri çok geniş olan kişileri memnun etmeyebilir lakin gözenekleri orta genişlikte olan kişilerin memnun kalacağını düşünüyorum.

Unutmamamız gereken bir nokta; bu ürün gözenek küçültücü, gözenek giderici değil. Gözeneklerin tamamen yok olmasını beklemeyin. Bu ürün gözenekleri sadece azaltıp ve küçültüp günü kurtarıyor.

Benefit theprofessional bazı da kullanmış biri olarak benefitin performasını bir iki tık daha başarılı buldum ama fiyata göre performas karşılaştırması yaparsak flormar önde.






aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaFiyat: 18 ml indirimle 7.50 TL.  Normal satış fiyatı 25 TL



Not: Yapmış olduğum yorum ürünü 1 ay bizzat kullandıktan sonra kendimde gözlemlediğim ürünlerden oluşmaktadır. Kişiden kişiye farklılık gösterebilir.

2 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
30 Mayıs 2015 13:42 delete

Ay the balmın time balmı bitince bunu denemeliyim kesinlikle gözeneklerle başım dertte. Ellerine sağlık çok güzel bir post olmuş canım.

Reply
avatar
30 Mayıs 2015 16:05 delete

çok detaylı ve güzel bir inceleme olmus bu ürünü mutlaka deneyecegim :)

Reply
avatar