PHYTO Seyahat Seti (Boyalı Saçlar)

PHYTO Seyahat Seti (Boyalı Saçlar)



Merhabalarrrr. yılın son günü ve ben bugüne özel iki post girmeyi planlıyorum :)

Yazılarımdan ilki phyto boyalı-röfleli saçlar serisi ürünleri...


Ürünler görüldüğü gibi şeffaf hafif esnek bir çantada,

Şampuan, maske ve saç bakım yağı olarak karşımıza çıkıyor.


İlk olarak şampuanı yorumlayayım,

Phytocitrus Renk Koruyucu Şampuan


İçerisinde neler bulunuyor haydi gelin bakalım,

Greyfurt ekstresi


Tatlı Badem Proteinleri


Deniz Topalak


Deniz topalağı içerisindeki özler sayesinde rengi koruyor ve parlaklık sağlıyor yani asıl iş deniz topalağında :))

Krem yapıda şampuan ilk kullanımdan itibaren saçıma parlaklık ve yumuşaklık kattığı doğrudur.

Kokusu turunçgillerin birleşimi gibi Akdeniz esintilerini duyuyorum :))

Yapılan araştırmalara göre,

%77 oranında saçta 'onarılma'
% 84 oranında ise 'parlaklık' görülüyormuş, ben de bu iki grubun içerisindeyim.

İçerisinde bulunan özler sayesinde kepeği önleme özelliği de bulunuyor, bir taşla iki kuş.
Benim kepek sorunum yok, bu ürünü kullandıktan sonra da bu sorun olmadı.
*Saçlarım yağlıdır ama şampuan yağlanma yapmadı.

Şampuanın en sevdiğim özelliklerinden ilki silikon içermemesi oldu. 
En sevmediğim özelliği ise şişenin ağzının geniş olması, ürün fazla dökülebiliyor.

50 ml 



Phytocitrus Renk Koruyucu Saç Maskesi 


Serinin bir diğer ürünü ise saç bakım maskesi,

Boyalı veya röfleli saçları yıpranmaya karşı koruyor. Ürünü şampuanlama işlemini bitirdikten sonra 3-5 dakika bekletin deniyor ben saçımda 3 dakika bekletiyorum. 

İçerisinde bitkisel yağlar bulunuyor bunlar da saça ihtiyacı olan nemi sağlıyor.


Maskenin yoğunluğu tam kıvamında bu sayede de saça uygulamak kolay oluyor. Kokusu şampuan kadar güzel değil, dayanılmayacak derecede de değil.

50 ml

Phytocitrus Kuru Saça Besleyici ve Işıltı Veren Yağ


Serinin son ürünü de bu minik yağ. Minik olduğuna bakmayın çok işe yarıyor :)

İçerisinde bulunanlar ise,

Mısır Özü


Yumurta Sarısı


Karanja


Kamelya Yağı


Duş öncesi saç uçlarına elimde ısıtıp uyguluyorum yani şampuan ve maskeyi kullanmadan önce bu ürünü kullanıyorum.

Saç uçlarına uyguladıktan sonra elimde kalan yağları saç diplerine saçımı tarar gibi uyguluyorum saçta bekletme süresi ise 10 dakika

Saçtan kolay arınıyor kokusu da hoş, beğendim.

Uyguladıktan sonra elde yağlı his bırakıyor bu konuda biraz hassasımdır hemen elimi yıkıyorum.

En büyük faktör bu yağda diye düşünüyorum. 

Genel olarak bakacak olursak saçımda parlaklık, yumuşaklık ve canlılık gördüm. Orijinal boylarının fiyatları yüksek gelebilir ama seyahat boy hem deneme amaçlı hem de taşıma kolaylığı ile benim tekrar alacağım ürünlerden biri.

10 ml

Setler genel olarak eczanelerde bulunmuyor bulunsa bile fiyatları yüksek oluyor o nedenle sizlere ürünün bana geldiği yer dermobakim.com 'u tavsiye ederim. 

Tarihler yeni, ürünler taze, ilgi çok bu konuda tedirginlik olmasın test ettim onayladım :)

Herkese kucak dolusu sevgilerrr....
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü bitene kadar bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Ürün tarafıma dermobakım'dan gönderilmiş olup etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilir.

 

1 yorum:

Write yorum
Unknown
AUTHOR
29 Ocak 2016 02:22 delete

Instagram adım yagmurr.57 ; )

Reply
avatar