OTACI Argan El & Tırnak Bakım Kremi

OTACI Argan El & Tırnak Bakım Kremi


Merhabalar,

bugün sizlere epey bir süredir yazmayı düşündüğüm ürünlerden bahsedeceğim, postlarımı takipte kalın :)

Yorumlayacağım ilk ürün Otacı El & Tırnak Bakım Kremi, ürün üzerinde yazdığı gibi sadece bakım kremi değil. Nasıl mı ?

Eli yorun bir şekilde nemlendirirken aynı zamanda tırnakları da güçlendiriyor. Hem de iddialı çoğu markaya göre kat kat iyi.


İçerisinde, 
*Organik argan
*Shea 
*Vitaminler
*Mineraller bulunuyor. 

Bunlar bilindiği gibi cildi besler, elleri güzelleştirir, cilde esneklik ve pürüzsüzlük sağlar.


Yapısına yoğun diyebilirim lakin aşırı değil, emilmesi kolay oluyor.


Beni en çok etkileyen yönü tırnaklardaki başarısı oldu.

E, F,C,A ve Omega 9 (argan yağında bulunur) sayesinde tırnakları besler, güçlendirir, kırılmaları azaltır ve tırnak olduğundan kısa sürede uzama gösterir.

*Ürünü kullandığımdan beri tırnak kırılması yaşamadım normalde tırnak yanlarından kırılmaları sık sık yaşayan biriyimdir. Şuan o problem ortadan kalktı.


Ürünün ağzı kapalı ve fotoğrafta da görüldüğü gibi kapağında sivri uç var onun yardımıyla kremin ağzını deliyorsunuz. Böyle bir önlem alınması çok iyi oluyor, ürünün mağazada başkaları tarafından kullanılmadığından emin oluyoruz.


Ürünle ilgili bende her kremde olduğu gibi, acaba kıl köklerini besler mi gibi bir soru oluştu ama uyguladığımdan beri öyle bir şikayetim olmadı.

El & Tırnak Bakım Kremi ile ilgili tek sorun kokusunun ağırlığı oldu hatta babaannelerimizin çeyiz kokusu vardır ya ona benzettim :)
Vee tabi buna da çözüm buldum. Elimde olan kayısı yağı veya limondan üç damla sürüp elime masaj yapıyorum, koku anında hafifliyor zaten zamanla insan kokudan rahatsız olmuyor. Kokuyu sevenler olacağını da düşünüyorum

Tırnak uzatmak veya tırnaklarını güçlendirmek isteyenlere önerebileceğim ürünlerin başında geliyor.
Tırnak güçlendirici ojelere göre hem uygulanması kolay hem de etkisi fazla.



Uygulanışı: Tırnak diplerine masaj yapıp, daha sonra ellerimi ovuşturuyorum (Gerek görürsem limon veya kayısı yağı kullanıyorum).

Fiyat: 50 ml'lik boyu ile indirimsiz 13.50 TL. 


Herkese kucak dolusu sevgiler...
Yazıların devamlılığı için lütfen bloğumu takibe alınız.

makyajyorumum@gmail.com
makyajyorumum/instagram




Not: Yapmış olduğum yorum ürünü bizzat kullandıktan sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiş olup, bu güzel ürünle tanıştırdıkları için teşekkürlerimi sunarım. 



2 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
2 Haziran 2015 13:05 delete

Keşke benimde tırnaklarımda o kadar etkili olsaydı :/ onun dışında nemlendirme konusunda sana katılıyorum :) güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
2 Haziran 2015 13:06 delete

Keşke benimde tırnaklarımda o kadar etkili olsaydı :/ onun dışında nemlendirme konusunda sana katılıyorum :) güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım

Reply
avatar