Murad Essential-C Cleanser

Murad Essential-C Cleanser Temizleme Jeli


Murat markasının denediğim ilk ürünü temizleme jeli oldu. Markayı çok duyuyordum fakat bir türlü denk gelip de alamamıştım.

Ürünü an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım ve artık yorumlarımı yapabilirim.
Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygun denilse bile ben sadece 'aşırı yağlı' ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum.
Benim cildim karmadan yağlıya dönük, benim cildimi aşırı derecede kuruttu.

Üründe, Allantoin ve Pantenol bulunmakta yani cildi sakinleştirmeyi ve rahatlatmayı amaçlıyor ama ben cildimde sakinleştirme ve rahatlatma yerine sadece kuruluk gördüm. Kuruyan yüzüme de bol miktarda nemlendirici uyguladım ki kendisine gelsin, normale dönsün.
İçerisinde, portakal, mandalina, fesleğen, greyfurt gibi bitki özleri bulunmakta zaten ürünü kokladığımda turunçgil kokusunu rahatlıkla duyabiliyorum. Fotoğrafta da minik turuncu özler görülmekte.
Üründe tek beğendiğim özellik bu oldu, kokusu.

 Ürün tarafıma dermokozmetik.com sitesinden gönderildi. Ürünü denetme imkanı verdikleri için kendilerine teşekkür ederim. Cildime iyi gelmeyen bir ürünü sayelerinde keşfetmiş oldum.

Elimdeki ürün 45 ml'lik bir ürün.
200 ml'lik boyu ortalama 170 liradan satılmakta.
Not: Yapmış olduğum yorum, ürün bitene kadar bizzat deneyip, kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Cilt tipi ve yapısına göre kişiden kişiye değişkenlik gösterebilmektedir.