Nivea BB Krem 'Hell'

Nivea BB Krem Hell

 



Elimde çoğu markanın BB kremi bulunuyor. Nivea'nın çoğu ürününü sevmeme rağmen BB kremine bir türlü denk gelip alamamıştım.

Fondöten sevmeyen ya da fondöteni ağır bulan kişiler için bb krem mucize bir ürün...



 

Yalnız bilinmesi gereken bir nokta, bu ürünlerin yapıları fondöten gibi olmadığı için kapatıcılık oranları daha düşüktür. O yüzden bb kremlerden tam kapatıcılık beklemek yanlış olur.

Nivea BB Krem 5 özelliği birarada bulunan 1 ürün...
Peki bu ürün neler vaad ediyor ?


⭐️Yüzdeki renk farklılığını eşitleme
⭐️Yüzdeki kusurları kapatma
⭐️Yüzü aydınlatma
⭐️Cildi nemlendirme
⭐️Güneş ışınlarına karşı koruma
Bu üründe aynı zamanda mineraller ve provitamin B5 bulunmakta.

Güneş koruması SPF 10 biraz daha yüksek olsa benim için tam süper olacak :)
Daha önce Nivea markasının light/medium gibi renkleri bulunmaktaydı okuduğum yazılarda renklerin başarılı bir şekilde cilde uymadığı ve sivilce çıkarmış olduğundan bahsediyorlardı sanıyorum 'hell' rengi çoğu kişiye uyacak bir renk iki ürünü de (eski ve yeni seri) kullanan kişilerin yeni seride sivilce gibi sorunlar yaşamamış olduğu da beni sevindirdi. 
Ürünü kullandıktan sonra kendimde gözlemlediğim,


•Cilt tonu eşitlendi
•Geniş gözenekleri kapatmada orta seviyede diyebilirim lakin ben hangi ürünü kullanırsam kullanayım, gözenek küçültücü krem kullanırım o zaman gözeneklerin belirginliği ortadan kalkıyor
•Cilde verdiği aydınlık görünüm ve his güzel, yorgunluk belirtilerini bu sayede ortadan kaldırıyor
•İnce çizgi gibi kusurları örtmede bb krem kategorisinde gayet başarılı
•Ciltle bütünleşmesi güzel kısa sürede cilde oturuyor ve yağlı ciltli olmama rağmen pudra kullanma ihtiyacı duymuyorum (yaklaşık 6 saat rahatlıkla tazeleme yapmadan durabiliyor)
Görselde ürünü biraz fazla sürdükten sonra (sizlere gösterebilmek için) elimle yaydırdım. İlk fotoğrafa ve üçüncü fotoğrafta baktığımızda ciltle bütünleşmesini rahatlıkla görebiliyorum.


Nasıl Uyguluyorum ?


Temizlenmiş cilde tüm yüzüme yetecek kadar elimle yayıp (az sürmekle daha iyi sonuç alınıyor) expert fırçayla uyguluyorum.

Ürün tarafıma firma tarafından gönderilmiş olup fotoğraflar şahsıma aittir.



BB Krem 50 ml boyutunda olup, fiyatı yaklaşık olarak 25 Liradır.
Ürün açıldıktan 12 ay sonra tüketilmeli.
Yazmış olduğum yorum ürünü bizzat deneyip uzun bir sürede gözlemlemiş olduğum sonuçlardan oluşmaktadır. Cilt tipi, rengi ve yapısına göre değişkenlik gösterebilir.

1 yorum:

Write yorum
Unknown
AUTHOR
28 Temmuz 2015 15:44 delete

Büyük güne az kaldı... Buypasa.com çok yakında açılıyor, Nivea ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

Reply
avatar