Flormar Kaş Kalemi (401)

Flormar Kaş Kalemi



Uzun arayışlarım sonucunda aradığım kaş kalemini buldum :)


Elimdekinin numarası 401, bu numaralı kaş kalemini kaşları çok koyu olmayanlara öneririm yani sarı ve kahverengi tonlarında olanlar tercih etmeli düşüncesindeyim.
Kahverengiden daha koyu kaş rengine sahip  olanlara (örneğin koyu kahve-siyah arası) ise 402 numara tavsiye ederim.
5.50 tl'ye satılan bir ürün kapağında fırçası da bulunuyor yalnız bu fırçayı temizlemek çok zor... Elimle de, peçeteyle de denedim olumlu sonuç alamadım, arındıramadım.
Uygularken kalemi dik tutmak yerine, eğri bir şekilde uygularsanız daha doğal sonuçlar elde edeceğinizi düşünüyorum. Çünkü kalemin ucu yumuşak fotoğrafta da görülüyor ucu hafif erimiş gibi :)
Kirli beyaz tonlarında olan kalemi izmirden almıştım, ürün değişikliğe gitmiş ve siyah mat olmuş. Bu halini de beğendim. Fiyatında bir değişme yok yine 5.50 tl'ye aldım.
Kalemle boyama işlemini yaptıktan sonra kesinlikle kaşlarımı tarıyorum, hem fazlalıklar gidiyor rengi oturuyor hem de kaşlarımı tarayarak şekle sokuyorum. Her zaman söylerim saçınız güzel, makyajınız yerinde olabilir ama kaşlarınız iyi görünmüyorsa benim için bir eksiklik vardır. Kaşlarda yüz için çok önemli bakışlarımızı değiştiren en önemli unsurlardan biri diye düşünüyorum.



Fiyatı bu üründen çok daha yüksek olan kalemleri de denedim fakat bu üründen    daha çok memnun kaldım. Başka arayışlara gerek yok bu ürün fazlasıyla yetiyor.

1 yorum:

Write yorum
4 Nisan 2015 18:18 delete

Kaş kalemi arayışındaydım bilgiler icin teşekkürler :)

Reply
avatar