Benri Yüz Yıkama Jeli

Benri Yüz Yıkama Jeli




Yağ içermeyen bu yüz temizleme jeli ağır olmayan kokusu, cildi derinlemesine temizlemesi ve uygun fiyatlı olmasıyla favorilerimden biri oldu.

Bence henüz keşfedilmemiş, performansı bilinmeyen en iyi gratis ürünlerinin başında geliyor.



Yüz temizleme jeli benim için çok önemli. Neden denilirse özel gün, normal gün farketmeksizin makyaj yaptığım için cildi iyi bir şekilde temizlemek şart.

Amerika'dan ithal olan bu ürüne indirim zamanı şans vermek istedim.



Cildi güzel bir şekilde temizliyor bunun yanında cildi germiyor ve ciltte yanma hissi oluşturmuyor.


Pompalı olduğu için kullanımı da gayet kolay. Mesela ben iki pompalık ürünü alıp tüm yüzüme rahatlıkla uygulama yapabiliyorum.



Akneli ve yağlı ciltlerin kullanımına uygun bulup, zamanla cilt lekelerini yok edeceğini söyleyen bu ürünü ben her cilt tipinin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.

 


İndirim zamanı 4.95 liraya almıştım ve raf doluydu tabi yeni ürün diye insanda çekinme oluyor ama tereddüt etmeden denemenizi öneririm.

Bu fiyata alınabilecek, görebileceğiniz en yüksek performansı sunan bir ürün. Tavsiyemdir.

Herkese kucak dolusu sevgiler...
makyajyorumum/instagram

3 yorum

Write yorum
audrey
AUTHOR
26 Şubat 2018 08:56 delete

benriyi genel olarak seviyorum ama çok jelim olduğu için bunu alıp denemedim..

Reply
avatar
28 Şubat 2018 12:28 delete

bu ürünü görmüştüm ama ucuz diye tedirgin oldum almadım :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13 Aralık 2018 08:58 delete

Bende kullandim cok hosuma gitmisti.ciltte yağli bi his birakmiyo makyajida guzel cıkarıyo.trkrardan almayi düşunuyorum.alıcam tmmm tmmm😋

Reply
avatar