Giovanni Root 66 Maksimum Hacim Şampuanı

Giovanni Root 66 Maksimum Hacim Şampuanı


Merhabalar, 

yine bir ürün yorumuyla karşınızdayım. Günde 2 tane post girmeyi düşünüyorum yavaş yavaş olacak gibi :))

Eveeet, yoruma başlayalım,

Bu markanın daha önce herhangi bir ürününü kullanmamıştım, hazır mini boyunu bulmuşken ve saçlarımın hacim ihtiyacı varken gratis'ten alayım dedim.


Giovanni markası diğer markalara göre daha temiz içerikli paraben, sülfat, boyar madde türevleri içermeyip, hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Bu özelliğini çok sevdim.



                     (Yıldızla işaretlediğim yer yine ürünün içeriği ile ilgilidir)

Gelelim ürünün vaatlerine,
*Güçsüz ve cansız saçlarda hacim artışı olur.
*Temizler ve saça canlılık verir.
*Saçı yıpranmaya karşı korur.
*İnce ve nazik saçları kalınlaştırır.

Ürünün Kullanımı: Islak saça uygulanıp, durulanır.

Benim gözlemlediğim
-Saçımı ilk yıkadığımda temizlenmemiş hissi uyandırdı aynı işlemi tekrar yaptığımda köpürmesi yetersiz geldi.

-Saç tellerimde kalınlaşma olmadı.

-Hacim verme gibi bir özelliğini de görmedim.




Ürün şeffaf olarak karşımıza çıkıyor boya ve renklendirici barındırmadığı için. 
Yapısı ne çok akışkan ne de çok katı kıvamda olması gerektiği gibi.
Kokusunu çiçeksi bir deodorant kokusuna benzettim, çok beğenmedim.

Bu fiyata (orjinal boyun) yine içeriği temiz, etkisi daha fazla, kokusu daha güzel ürünler kullandım, kullanıyorum*.
*Bahsettiğim ürünün en kısa zamanda yorumunu paylaşacağım.

Kısacası, bir daha almayacağım ürünler arasına giren bir şampuan oldu.


Kucak dolusu sevgiler...
Yazıların devamlılığı için bloğumu takip etmeyi unutmayınız.
makyajyorumum@gmail.com
makyajyorumum/instagram




Not: Yapmış olduğum ürün yorumu, ürünü bitene kadar (60 ml) bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir.





1 yorum:

Write yorum
audrey
AUTHOR
29 Mayıs 2015 11:21 delete

bunu ben de aldım ama hep böyle yorumlar okuduğum için bir türlü denemek içimden gelmedi :-((

Reply
avatar