Gratis İndirimli Alışveriş


Gratis İndirimli Alışveriş




İndirimi hiç beklemezken gratis'in 29 Ekim efsane kampanyalarını duyunca pas geçemedim ve mağazaya uğradım sonucu sizinle paylaşıyorum :)

Shiffa Home (Aksu Vital)



H.cevizi yağı benim için olmazsa olmazdır. Bu markadan daha önce 3-4 kavanoz bitirdiğim için seti görünce şampuanını da deneyip yorumlayayım diyerek sepete attım.

Normalde sadece h.cevizi yağı 26.90 liraya satılıyorken set fiyatı indirimli olarak 39.90lira

The Balm Shelter Renkli Nemlendirici


Senelerdir kullanıyorum bu ürünü doğal durup, sivilce çıkarmayan ender ürünlerden. Renk seçeneği de fazla o yüzden indirimde mutlaka yedekliyorum.

Cilt tipi olarak hangisine uygun derseniz ben kuru/karma ciltlerin seveceğini düşünüyorum.

Fiyatı 30,64 lira

Benri Yüz Temizleme Jeli



Rafta ilk defa gördüm ve etkisini merak ettim. Poşete koyduktan sonra biraz akmış ürün çeyreği gitmiş diyebilirim neyse kalanı kullanıp yorumlamam için epey yeterli. Kokusunu sevdim ilk olarak bunu söyleyebilirim bu benim için çok önemlidir.

Fiyatı 4.70 lira


Sensodyne Set


29 Ekim indirimine dahil olmayan tek ürün bu. Daha önceden alıp paylaşmaya fırsatım olmayan macun ve ağız çalkalama suyu bu ürünü kasa arkası indirimiyle 12.90 liraya aldım diye hatırlıyorum.



Herkese kucak dolusu sevgiler
makyajyorumum/instagram

1 yorum:

Write yorum
8 Ocak 2018 16:22 delete

hepsini de güle güle kullan hindistan cevizli şampuanı merak ettim umarım yazarsınız:)

Reply
avatar