Biota59elements Misel Su

Biota Misel Su


Aklına esince bile makyaj yapan ben onu sür, bunu sür derken iyi ama iş çıkarmaya gelince 'off'' demelerime son getiren bir ürün keşfettim.

Normalde bu tip ürün deneyimlerim oldu ama bu ürün kadar iyi performans gösterip bir de uygun fiyatlı olanına denk gelmemiştim.


İçerisinde bulunan zengin mineraller ve termal su sayesinde cildin nem dengesini korurken cilde canlılık katıyor.

Ürünün içinde bir de papatya ekstresi ve allontoin (rahatlatıcı etki sağlar) olduğu yazıyor.

Ürün bir kere makyajı çok güzel çıkartıyor. Bir makyaj temizleyicisi göz makyajını tek hamlede çıkartıp bir de gözü yakmayıp; hassasiyet yaratmıyorsa ve paraben, alkol ve parfüm gibi maddeler de içermiyorsa işte o ürüne benim puanım tam!

Göz çevremde acaba yağlanma yapar mı diye kendime sordum ama yapmadığını gördüm. Bu tip çekinceleriniz varsa hiç tereddüt etmeyin.

Ürün parfüm içermiyor peki ya nasıl kokuyor derseniz hafif bir kokusu var ama o koku sanıyorum şişesinden gelen bir koku zaten pamuğa döküp uygulama yapınca koku kalmıyor, uçuyor.



Kullanımına gelecek olursak; pompalı ağzına iki kere bastırdığınız zaman bir adet kare pamuğa güzelce dağılıyor. Kapak kesinlikle sızdırma, akma yapmıyor bu da artı benim için.

Bittikçe alacağım ürünlerden oldu biota'nın misel suyu. Gratislerde bir alana bir bedava şeklinde 59 liraya satılıyor. Normalde adet fiyatı 30 lira olunca, ve canım gratisin sık olan kampanyalarında ikili seti 30 liraya getirirseniz sakın ola kaçırmayın derim :)

Herkese sevgiler yolluyorum.
makyajyorumum/instagram







Son

1 yorum:

Write yorum
5 Mart 2018 10:09 delete

misel su biota 59 element i merak ediyorum :)

Reply
avatar