Gratis 555 üründe 1 Alana 1 Bedava Kampanya Görselleri

Gratis 555 Üründe 1 Alana 1 Bedava Kampanyası


Merhabalar :)

Dün Gratis'e uğradım hem indirimleri göreyim, hem de ihtiyaçları alayım diye.

İndirimleri beğendim özel bir gün olmamasına rağmen başarılı bir indirim olmuş.
Kozmetikten, mendillere,diş fırçalarından, parfümlere çoğu ürün ya indirimli ya da 1 alana 1 bedava kampanyasındaydı.

Sizler için indirimleri görselledim, kısacası 'Gratis'i ayağınıza getirdim :)'

Hadi görsellere geçelim :))





















Benim çektiğim görseller bu şekilde umarım indirim hakkında (ihtiyaç dahilinde) fikriniz oluşur :)

                                                                Kucak dolusu sevgiler...

                                                       Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
                                                              instagram/makyajyorumum 
                                                             makyajyorumum@gmail.com

3 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
23 Mayıs 2015 13:35 delete

Son zamanların en faydalı postu ellerine sağlık canım.

Elifeceozturk.blogspot.com

Reply
avatar
23 Mayıs 2015 15:44 delete

Ben alışveriş diyetine girmişken bu indirim olmadı ama yaa :-)

Reply
avatar
23 Mayıs 2015 18:44 delete

15 dakika sonra çıkıyorum evden. Bu post iyi oldu. Özellikle duş jelleri gözümün içine bakıyor ve ojeler. Kimbilir daha neler alıcam.
Sevgiler:)

Reply
avatar