Wet'N Wild Bronzer (Reserve Your Cabana)


Ürün 3 renk olarak raflarda yerini alıyor.
Renkleri; 

Reserve Your Cabana : Serinin en açık rengi.
Ticket to Brazil : Serinin orta (medium) rengi.
Bikini Contest : Serinin en koyu rengi.



Baktığınız zaman 2 tanesi bronzer, 1 tanesi aydınlatıcı işlevinde duruyor. Aydınlatıcı gibi duran benim elimdeki yani E7431 Reserve Your Cabana



Tasarımlarıyla, rafta duran diğer ürünlere kıyasla ' oo ne kadar büyük ' dedirtiyor. Devasa bir boyu var.. sanki torunlara bile kalacak gibi :)




Ürünü terracotta gibi düşünebilirsiniz ama tam olarak da öyle değil yüze hoş ışıltı sağlıyor. Bakın sim sim görüntü değil; sağlıklı, canlı bir görüntü. Ayrıca rengiyle yüksek fiyatlı markalara dupe gösterilecek ürünlerden.



Ürün her cilt renginde kendini göstermeyecektir. Açık tenliyseniz o zaman bu ürün kurtarıcınız olabilir hatta aradığınız ürün bile olabilir tabi abartıyı, disco topu gibi durmayı sevmiyorsanız. Daha çok doğallıktan hoşlanan kişilerin tercih etmesini önerdiğim ürün.

Yağlı cilde sahipseniz ve cilt makyajında matlıktan ziyade canlı görüntü hoşunuza gidiyorsa bu ürüne bakmanızda fayda var. Ürünün birde güneş koruması bulunuyor spf 15 ayrıca eklemek istediğim hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.

Ben ürünü ilk aldığımda aydınlatıcı gibi sadece elmacık kemik üstüne uyguluyordum ama beklentimi karşılamıyordu üzerinden kat kat geçsem bile istediğim gibi değildi ama cildin tümüne geçince daha farklı oluyor, hele cilde oturunca o zaman muazzam duruyor. Tozutma durumu nasıl diyenlere biraz oluyor ama bu kullandığınız fırça ile de alakalı.

Peki gelelim ben ürünü nasıl keşfettim ? :)
Mağazada Wet'n Wild reyonunda bu ürünün büyüklüğüne bakarken görevli geldi:
- ' Ben de kullanıyorum hatta yüzümde o var ' dedi. Yüzü sağlıklı, canlı, güzel duruyordu. Yalnız kendisi koyu buğday/esmer diyebileceğimiz renk tonunda o yüzden ben kendime uyan rengini seçtim.

Açık tenliyseniz indirimde mutlaka bakın, açık buğdaydan koyu teniniz varsa testerı bir deneyin ve gün ışığında inceleyin derim. Yoksa ürün cildinizde belli bile olmayabilir. Açık tenlilere öneriyorum.

Ürünün bildiğim kadarıyla indirimsiz fiyatı 23 lira boyuna göre bu fiyat gayet iyi.
Kullanım süresi ise 18 ay.

Herkese kucak dolusu sevgiler
makyajyorumum/instagram


1 yorum:

Write yorum
1 Kasım 2017 08:23 delete

bitmez düşüncesiyle almamıştım :)

Reply
avatar