Gratis Ramazan Bayramı Alışverişim

Gratis Ramazan Bayramı Alışverişim

Gratis 'in yine güzel bayram indirimiyle karşınızdayım :) Bu indirim uzun zamandır beklediğim indirimlerden biriydi ve mağazadaki ürünler olsun, çeşitlilik olsun beni fazlasıyla tatmin etti.

Aldığım ürünler genel olarak ya çok merak ettiğim ürünler ya da kullanıp memnun kaldığım ürünlerden oluşmakta. İncelemeye başlayalım;

Maybelline Master Strobing (Light)


Bu ürün merak ettiklerim arasındaydı. Elmacık kemiklerinin üzerine parmak yardımıyla uygulama yapacağım. İki rengi mevcut Light ve Medium.



Fiyatı: 25.50 lira

Maybelline Affinitone Fondöten



Bu ürünü uzun zamandır indirime girsin diye bekliyordum. Renk konusunda sıkıntı yaşamadım. Seçenek olarak gayet başarılı. Hangi cilt tipine uyacağı ile ilgili çok söylenti var, deneyip yorumlama amaçlı aldım. Bendeki 16 numara Vanilla Rose

Fiyatı: 18.90 lira

Eklips Cilt Temizleme Süngeri


Bu ürün de merak ettiklerim arasında. Bitkisel liflerden kaynaklı yapıldığı yazıyor. Cilt temizliği önemlidir diyerek deneyip yorumlamak şart oldu. 

Fiyatı:8.90 lira

Hask Keratin Protein


Yok satan ürünlerden biri ne zaman indirimde baksam bulamıyordum. Beğenir miyim, beğenmez miyim bilemediğim için sadece keratinli olanı aldım. Çeşitleri mevcut.

Fiyatı: 7.75 lira

ArtNet Oval Fırça


ArtNet'e ait elimde iki fırça olmuş oldu. Beklentim büyük başta onu söylemem gerekli. Kullananlar varsa aramızda yorumlarınızı bekliyorum.

Fiyatı: 17.90 lira

Sesu Rollon


Elimde sesu markasına ait ısıtıcı da var ve çok memnunum. Hem tasarruflu, hem de pratik. Her indirimde kartuşlardan mutlaka alıyorum.

Fiyatı: 4.95 lira

Sesu Sir Ağda Temizleme Bakım Yağı



Ağda işleminden sonra bölgesel olarak yapışkanlık kalıyor ve çıkması epey zor oluyor çözümü ise aldığım bu ürün. Bunu ilk defa deneyeceğim, etkisini meraktayım.

Fiyatı: 4.50 lira yaklaşık olarak  (Fişini kaybettiğim için net fiyatı bilemiyorum)

Benim Bayram İndiriminden aldıklarım bu şekilde...



Sizlere fikir vermesi açısından fiyatları ile birlikte paylaşıyorum. Daha önce kullanıp memnun kaldığınız/kalmadığınız ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum...

Herkese kucak dolusu sevgiler.