Anneler Günü İndirimi Alışverişim (Gratis)

Anneler Günü İndirimi Alışverişim (Gratis)


Merhaba,

Bu indirim bir şey almayıp sadece mağazaya bakıp çıkacağım demiştim. İlk gün girdim çıktım ama bugün işler o kadar da kolay olmadı :))

Çeşitli markalar %40, %50, 1 alana 1 bedava, 3 al 2 öde kampanyalarındaydı. Benim almış olduğum tüm ürünler kampanyalı ürünlerden.

Gelelim sırayla neleri, ne kadara aldığıma...

Wet'N Wild Bronzer


Daha önce kullananına rastlamadım. Tester ürününü açıp baktığımda görünen yansımalar hoşuma gitti yaz akşamlarında hafif ışıltıya her zaman evet derim.



Fiyatı: Markada %40 indirim yapılmıştı ve indirimli olarak 13.75 liraya satılıyor.

Le Petit Marseiliais Sabun Portakal Çiçeği


Her indirim alıyorum bunlardan. Kullanmanın yanında dolabıma da koyuyorum, koku vermesi açısından.

Fiyatı: 3 al 2 öde kampanyası ile adet fiyatı 1.75 lira.

Benri Gözlük Bezi

Güneş gözlüğü, bilgisayar ekranı, telefon vb. temizliğinde kullanılıyor. Ben sadece güneş gözlüğümü temizliyorum.

Fiyatı: 3 al 2 öde kampanyasında adet fiyatı 3.95 lira

Benri Islak Mendil


Islak mendillerin renkleri farklı olsa bile kokuları bana aynı geldi. Çantada taşımak için ideal.

Fiyatı: 3 al 2 öde kampanyası ile adet fiyatı 1 lira.

Dikkat ederseniz paylaşımını yaptığım son iki ürün BENRİ marka. Kampanyaları ise 3 al 2 öde. Kasiyer tüm ürünleri kasada karışık olarak okutuyor ve 1 gözlük bezi ile 1 ıslak mendil eşleşmiş oluyor yani 3.95 lira eksik verecekken ben, 41 kuruş düşüyor... Kasa bunu algılayamıyor. O nedenle aynı marka, farklı ürünleri farklı fişler işleterek satın alın.

Himalaya Temizleme Köpüğü


Bunun diğer çeşidi yani fosforlu yeşile benzeyen temizleyicisinden kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum.. o derece seviyorum. Bu ürün ise karma ve yağlı ciltlere özel üretilmiş. Deneyip sizlerle paylaşacağım.

Fiyatı: Ürün kasa arkası ürünlerden 25 lira ve üzeri alışverişlerde 9.90 liraya düşüyor.



Bu indirim benim payıma düşenler bunlar oldu. Küçük ama güzel olduğunu düşünüyorum, siz nasıl buldunuz :)

1 yorum:

Write yorum
Duygu
AUTHOR
23 Temmuz 2017 06:51 delete

Çok güzel ürünler canım, güle güle kullan :) Sen de benim gibi yazılarını geç yazıyosun :) bu ürünlerle ilgili incelemelerini de bekliyorum :)

Reply
avatar