İndirimli Alışveriş

İndirimli Alışveriş



Bayram indirimi bitince indirim yoktur ama mağazaya bir uğrayayım dedim ve sonuç harika bir alışveriş :)


Fa Aqua 



Bu kolonyanın kokusuna bayılan biriyim.. Farklı çeşitleri mevcut ve bildiğim kadarıyla hepsi ferah kokuya sahip. Özellikle yaz aylarında çantada bulunmalı.

Rafta 5-6 tane vardı iki tane aldım.

Fiyatı: %75 indirimli olarak 1.95 lira 

Taft Saç Köpüğü


 
Yaz aylarında saçı yıka, şekil ver ve çık üçlüsünü çok seviyorum :) Bunun için yardımcı bir ürüne ihtiyacım vardı. Tutucu özelliğinin başarılı olduğunu söyleyen görevliyle beraber bu ürüne karar verdim.

Raf fiyatı 21 liraydı ama indirim vardı 17 liraya düşüyordu tabi bu bir tanesinin fiyatı acaba alsam mı diye düşünürken mağazada ikili olarak satıldığını ve çok ekonomik olduğunu gördüm attım sepete.

Bu ürünü kullananlar varsa eğer ya da önerileriniz yorum olarak yazın lütfen. 

Fiyatı: İkili olarak 22.90 lira

Restorex 


Kasa arkası ürünlerden biri. Elimdekiler bitince tekrar aldım. Başka çeşidinden almak isterdim ama sadece bu çeşidi mevcuttu. Fiyatı 8-11 lira arasında değişiyor satılan yere göre. 

Fiyatı: 4.95 lira


Benim indirim dönemi dışında indirimli alışverişim bu şekilde oldu. Ben güzel ürünler aldığımı düşünüyorum. Sizlere de fikir olsun, sevgiler yolluyorum.