Loreal Allık Paleti (Ambers)

Loreal Allık Paleti (Ambers)


Paleti her kullandığımda aklıma şu şarkı geliyor..

Gözleri aşka gülen taze söğüt dalısın,
Gel bana her gece sen gönlüme dolmalısın,
Tatlı gülüş pek yaraşır, gözleri ömre bedel...
Ah ne güzel, ne güzel seni sevmek ah ne güzel, ne güzel....


Şeftali tonlarını çok seven biri olarak 5 rengi bulunan paletten 4 rengi kesin olarak beğenince çok fazla düşünmeden sepete attım.

Renklerini tek tek kullandığım gibi karıştırarak da uygulama yaptığım oluyor. Farklı renkleri karıştırınca çok hoş tonlar yakalıyorum.

Şimdi renkleri inceleyelim;


Not: Uygulama yapılan bölgenin sadece bir (1) kere üzerinden geçilmiştir.

Uygulama şekli palete bakarak sağdan sola, kolumda ise yukarıdan aşağıya doğru.

En üstteki renk yani palette bulunan en sağdaki renk (sırası ile);

- Miami Sunrise
- Coral Bay
- Peach Fling
- Amber Love
- Indian Cruise

Renkler genel olarak sedefli, sadece bir tanesi ışıltılı yani içinde küçük yansımalar var, bir tanesi de mat.

Bileğime göre 1,2 ve 5 numaralar sedefli,
3 numara minik simler barındırıyor,
4 numara mat diyebilirim.

 

Bahsettim bu sedef veya minik simler yakından da uzaktan da kötü durmuyor bazı allıklar maalesef uzaktan göz kırpıyor, ben buradayıııım! diye bağırıyor :)

Paletin bir de Pink olanı var o şahsi fikrim olarak esmerlere gidecektir. (onda da sevmediğim bir adet renk mevcut)

En çok sevdiğim renkler ise Peach Fling ve Amber Love oldu. Kalıcılık olarak da başarılı gün boyu sabit bir şekilde yüzünüzde duruyor.

Paletle ilgili tek sıkıntı indian cruise rengi. onu kullanamıyorum yaz aylarında belki akşamları far olarak değerlendirebilirim, bronz tene gidebilecek türden. Onun haricinde pigmentasyonundan, tasarımına kadar başarılı olduğunu düşünmekteyim.

Fiyatı: Ben ürünü aldığımda %50 indirim vardı 32.50 liraya almıştım. Etiket fiyatı 65 lira.


Kullanlar varsa ya da almayı düşünenler yorumlarınızı beklerim :) 
Sevgiler yolluyorum.
makyajyorumum/instagram

1 yorum:

Write yorum
7 Nisan 2017 10:38 delete

Rengi çok güzelmiş

Reply
avatar