Kaş Ürünleri

Kaş Ürünleri


Kaşların yüzdeki ifadeyi doğrudan etkilediğini düşünüyorum. Yanlış alınmış kaş nasıl sizi farklı gösteriyorsa, yanlış renk ve yapıda seçilmiş kaş ürünü yine sizi olduğunuzdan faklı gösterecektir.

Elimde olan ve deneyimlediğim ürünleri herhangi bir sıra gözetmeksizin kısaca yorumlayacağım.

Flormar Kaş Kalemi (401)



Kaşlarım için kullanmaya başladığım ilk kalem hem rengi uyumlu hem de uygulaması kolay. Önceden flormar kalemin dışı kirli beyaz tonlardaydı sonradan siyah yapıldı. Bu şekilde görüntü hoş ama leke tutma bakımından daha kötü oldu. Bendeki 401 numara serinin en açık rengi. Açık renk dediğime bakmayın aşırı koyu olmayan çoğu kaş rengine uyum sağlayacaktır. Dik uygulama yapmaktansa, eğri bir şekilde tutup uygulama yapılmalı. Ucu çoğu kaleme göre yumuşak.



Ürünün zamanla kaşları döktüğünü gözlemledim o nedenle toz ürün arayışına geçtim. Elim bu ürüne bir daha gitmedi. Fiyatı 6.90 lira, 5 renk seçeneği bulunmakta.

Essence Eyebrown Designer (02 Brown)


Elimdeki en uygun fiyatlı ürün. Bendeki 02 numara bu renk bana koyu geliyor. 01 olan daha iyi olacaktı. Rengin uymadığını bir kenara bırakıp yapacağım yorumumu. İlk olarak ürün çok sert yapıda sürüyorum sürüyorum istediğim şekilde boyayamıyorum neyse uygulamayı yapıyorum.


Ürünün sadece kapağındaki fırçası başarılı ama önemli olan taramak değil, boyamak. Fiyatı 5.50 lira, 4 renk seçeneği mevcut.

Maybelline Brown Satin (Medium Brown)


Ürün iki taraflı kullanılan bir ürün. Bir tarafı döndürülerek açılan kalem, diğer tarafı sünger, süngerin üzerinde kaş pudrası var. Kalemle uygulama yapınca renk veriyor, kaş pudrası da kaşı boyuyor. Kalemdense kaş pudrasının rengi daha yoğun geliyor. O yüzden kalemi seyrek yerlere noktalar halinde uygulayıp sonra arkasındaki süngerle geçiyorum.


Uygulama sonrası aynaya baktığımda sanki içinde kızıllık var gibi duruyor. Sadece bu renkte mi böyledir bilmiyorum ama 02 renginde bende durum bu. Üründe kızıllık vermesinin yanında sevmediğim başka özellikler de mevcut.
Ürünü açınca kalem kısmı çok kötü kokuyor sünger kısmında öyle bir şey yok. Sırf bu yüzden bile elim gitmiyor artık ürüne ve en önemlisi zamanla kaşları döküyor. Fiyatı 27 lira, normalde 4 ülkemizde 3 rengi bulunuyor.

Maybelline Brown Fiber Filler (Dark Blonde)



Bu ürünün ülkemize geldiğine çok sevindim ve gittim aldım. Fırça ucu çok ilginç biz alışmışız tabi rimel ucu gibi ince uzun, bu biraz değişik geldi :) Ucunun böyle olması sizi korkutmasın doğru açıyla tutmak, doğru uygulamayı sağlıyor. 

 


İnce kaşlara sahip olanlar bu ürünü direkt elesin derim. Çünkü sizin için sürmek bir nevi işkence olacaktır nedeni ise uygulama esnasında üst tarafa uygulama yaparken alt taraf, alt tarafa uygulama yaparken üst tarafa mutlaka taşacak, bulaşacaktır. Çıkarması da zor haberiniz ola. Ürünün en güzel yani hem renk veriyor (boyuyor) hem de düşen kaşlarınız varsa onları sabitliyor. Bir taşla iki kuş.
Fırçanın ucuna dikkatli bakıldığında minicik tüyler var bunlara sanıyorum dilimiz karşılığı lif doku deniliyor. Kaşları gür göstermesi amaçlanıyor.


Görselde fırça ucunda az da olsa görülüyor. Sanırım bu tüycükler yüzünden uygulama sonrarı kaşlarım biraz beyazlamış gibi duruyor. Buna çözüm olarak da uygulama sonrası çok beklemeden kaşlarımı tarıyorum o zaman bu görüntü gidiyor. Sabitlemesi çok başarılı hatta bunu test etmek için gün içinde kontrol ediyorum kaskatı diyebilirim. Bir kaş tanesi bile yere bakmıyor. Çabuk uzayan veya inatçı kaşlarınız varsa bu ürüne bakın derim. Fiyatı 23 lira, 3 rengi mevcut.

WetNWild UltimateBrown Kit (Ash Brown)





İçerisinde 2 farklı renk, 1 tane sabitleme sağlayan wax, 1 adet cımbız, 1 adet uygulama fırçası ve altta çekmeli ayna bulunan kit.

Aynası ise alt kısımdan çekilerek açılıyor. Tüm kusurları gösteren bir ayna :) (alt görsel)


Kitin içinde bulunan ortadaki renge güvenerek aldım. Rengi çok sevmiyor yani tek katta istediğim rengi elde edemiyorum. Koyu olan ise en alttaki fazla pigmentli. Dokularını diğer ürünlere göre sert buldum. Benim kaşlarımın rengi koyu olmadığı için en alttaki rengi kullanamayacağım. En büyük sorun bence tek rengi olması ve kutusu zor açılıyor. Fiyatı 16.50 lira, tek rengi mevcut.

Essence Make Me Up Brown 01-Blondy Brows




Ürün kaşlara hafif olarak renk veriyor ve fırçası sayesinde tarıyor. Kaşları sabit tutma özelliği pek başarılı değil. Kullandığım diğer ürünlere göre bu konuda eksik. Uzamış kaşlarınız varsa gün içinde düşüyor. 


Fırçasını seviyorum küçük, küçük olduğu için kontrol uygulama yapan kişide oluyor. Yani bulaşma, taşırma ihtimali yok denebilir. İki kere geçince sanki bir yapışma söz konusu oluyor. Kaşlarınız gür ve kaş doldurma işlemine yeni başlamışsanız bu ürün sizi tatmin edecektir. Fiyatı 9.50 lira, 2 rengi mecvut.

TheBalm Brow Pow (Blonde Blond)



İlk olarak ürünün tasarımını çok beğendim. Minik bir kutu ve içinde kare ayna. Bir de uygulama fırçası olsaymış ne güzel olurmuş :)

Dokusu harika yumuşacık, tozutma kullanılan fırçaya göre yapabiliyor. İçerisinde ufacık, tek tük ışıltılar bulunuyor ama uygulama sonrası görünmüyor. Doğru rengi bulursanız vazgeçilmeziniz olacağını düşünüyorum. Uzun zamandır kullanıyorum ve kaş dökülmesi sorunu yaşatmadı. Elimdeki bittiğinde tekrar alırım. Fiyatı 32.90 lira, 3 rengi mevcut.


Pastel Pro Fashion (01-Light)



Üründe renkli kaş farı (sağdaki) artı sabitleyici (soldaki) buluyor. Bir de kutudan fırçası çıkıyor. Tek eksisi içerisinde minik bir ayna olmayışı. Kaş farının dokusu thebalm'a göre daha sert, daha kremsi. Nasıl oluyor derseniz yoğun yapıda ama kremsi bir dokuda. Thebalm kaş farı ile beğenme oranım aynı diyebilirim. Bunun içerisinde wax olduğu için sabitleme gereği duyanlar bence buna bakabilirler. Duruş olarak bu bir tık daha doğal duruyor diyebilirim. Uzun zamandır kullanıyorum kaşlarda dökülme sorunu yaşamadım. Fiyatı 19 lira, 3 rengi mevcut.

Herkese kucak dolusu sevgiler...
instagram/makyajyorumum

Not: Yapmış olduğum ürün yorumları ürünleri uzun bir süre bizzat deneyip kendimde gözlemlediğim sonuçlardır. Etkisi kişiden kişiye değişebilir. Belirtmiş olduğum fiyatlar alınan yere göre değişim gösterebilir.