Parfüm Yorumlarım

Parfüm Yorumlarım 


Tam bir parfüm severim ama çok sevenlerden öyle böyle değil. Parfüm satan yer gördüm mü dayanamam, gratise mendil almaya girsem parfümlere bakmadan geçmem o derece :)

Bu sevgi sonradan da oluşmadı bende kendimi bildim bileli vardı. Atıyorum bir tiyatroda veya mağazada tam istediğim tarzda bir kokuya rastladım hemen gider bayana sorarım nedir bu kullandığınız diye sonra ürünü bulup kendi tenimde denerim. Açık tenli olduğumu belirtip ürün yorumlarıma geçiyorum :)

ForLife Orange & D'sign sexy


ForLife Orange, gratis kasa arkası ürünlerdendi. Testerı vardı koklama imkanım oldu ve yoğun vanilya kokusu olunca direkt aldım. Elimdeki bitince tekrar aldım. Aldığım zaman ürün 4.90 liraydı.

D'sign Sexy, yine kasa arkası ürünlerden :) Aşırı hafif bir kokusu var buna temizlik kokusu diyenler de olabilir. Soft koku sevenler mutlaka bakın. Ürünü indirimle 7.90 liraya aldım.


Crochet Amour & XO Romantic


Amour, parfümü denemeden aldım çünkü tester yoktu. Neye güvendim, nasıl indirimli oldum bilmiyorum. Hiç bana uymadı kokusunu sevemedim. Adından da anlaşılacağı gibi bir parfümün taklidi gibi zaten o parfümü de hiç sevmem :) Fiyatı indirimde almıştım 14.90 lira

Xo Sexy, çiçeksi meyveli bir koku ağırlıklı olarak meyve kokuyor. Cıvıl cıvıl kokuları sevenler şans verebilir yanında bir de deodorantları oluyor. Üstelik 100 ml gayet avantajlı.

Moschino & Burberry



Moschino, çanta boyu olarak kullanabilirim diye aldım. Aromatik ve fresh bir kokusu var. Şişesine Temel reis Safinaz diyenler de varmış :) Çok kalıcı bulmadım, kokusu bana çok uymadı. Bir daha almam. İndirimle 49.90 liraya aldım.

Burberry Classic, yanlışlıkla aldım bu kokuyu sanırım ya da burnum tıkalıydı anlamadan aldım :) Hiç bana uymuyor 35, 40 yaş üstü bayanlar kaldırabilir onun haricinde ferah bir koku ama kalitesini belli eden bir ferahlık. Gençler veya kendini genç hissedenler uzak durun :) Fiyatı indirimsiz 115 lira

DKNY Golden & Cacharel Noa


DKNY, şişesine vuruldum sanırım ya da son çıkan koku diye şans vermek istedim. Kullandıkça bana uymadığını farkettim. Çiçek ağırlıklı bir koku ama zambak kokusu yoğun geliyor. Zambak kokusunu sevenler bu koku size göre sevmeyenler sessizce uzaklaşsın :)

Noa, bir koku ağır olup aynı zamanda da hafif gibi durabilir mi? Çok ilginç ama bir o kadar da yumuşak bir koku. Çok kişide rastlayamazsınız çünkü tanıyanı, bileni azdır.

LolitaLempicka & Bee Beauty Miss Violette




Lolita Lempicka, biri bitmeden diğerini aldım. İçindeki vanilya kesin olarak hissediliyor bunun yanında menekşe de var ama rahatsız etmeyecek cinsten. Gratislerde 30 ml parfüm yanında losyon hediyeli satılıyor losyonu tek başına bile çoğu parfümden iyi, ciddiyim. Bazen sadece losyonu bileğime sürüyorum tamamdır. İndirimle 59.90 liraya aldım

Miss Violette, bir ara sürekli bu ürünü kullanıyordum. Mağazada denk gelip deneyemiyordum testerı olmadığı için yeni yıl hediye paketimden çıktı iyi ki de çıktı. Vanilyalı ve meyvemsi. Frenk üzümü ve vanilya birleşimi bu kokuyu harika yapmış. Bu serinin başka çeşitleri de mevcut mesela mavi olanı denedim ve beğenmedim. Serinin en güzeli kesinlikle bu. Fiyatı şuan indirimde (sevgililer günü için) 14.90 lira

Ulric De Varens Sublime



Sublime parfüm için her zaman diyorum gidin deneyin eminim seveceksiniz. Kimi tende sakız gibi kimi tende çikolata gibi duruyor. Şişesi çok hoş. Cilde direkt uygulamaya uyumlu olarak üretilmiş ender parfümlerden lakin yine de dikkat etmek gerek. Bu benim ikinci şişem. Bittikçe alırım, alacağım. Fiyatı indirimle 29 lira

Herkese kucak dolusu sevgiler
instagram/makyajyorumum
kucak dolusu sevgiler




Not: Yapmış olduğum ürün yorumları kendimde denediğim ve duyumsadığım yorumlardan oluşmaktadır. Fiyatları benim aldığım veya en son gördüğüm fiyatlardır zaman içinde zamlanmış olabilir.


2 yorum

Write yorum
18 Şubat 2017 23:16 delete

D'sign Sexy, bakacağım canım :)

Reply
avatar
5 Mart 2017 08:54 delete

Parfüm aşığı olarak çok beğendim yazını ♥

Reply
avatar