Ulric De Varens Saphir & Rubis

Ulric De Varens Saphir & Rubis



Merhabalar,

UDV markasının 10 Ekim'de satışa sunduğu 2 kış parfümünden bahsedeceğim. Uzun zamandır bir kırmızı, bir lacivert test ediyorum :)


SAPHIR 


Siyah meyvelerden ilham almış, vanilya ile amberi yoğun olarak duyduğum, gül ve paçuli barındıran bir koku. İstisnasız her gün kullansam bıkmam, usanmam. Çünkü ferah ve çekici buluyorum. Ağırlıklı olarak beyaz tenlilere gideceği kanaatindeyim.

*Egzotik, çiçeksi, odunsu

Bu parfümü Guerlain markasının bir parfümüne çok çok benzettim. Sanki içi aynı tek farkı şişeleri. Elimde guerlain 'den de var birebir buldum hatta kalıcılıkları bile aynı. Parfüm aşağıda..

Fiyatına bakacak olursak ortalama 400 liraya satılıyor 50 ml'lik şişesi. 

RUBIS 


Şişesiyle kendine aşık eden ise Rubis, portakal çiçeğinin ve yaseminin esintilerini bizlere sunuyor uygulama sonrası hafif pudramsı kokusunu da duyuyorum. Bu kokunun ise esmerlere daha çok yakışacağını düşünüyorum.

*Meyveli, odunsu

Udv markası Fransız kökenli olup Türkiye'de ilk olarak Ocak 2013 yılında kuruldu. Kısa bir süre içinde de parfümler drugstore ve bazı mağazalarda satışa sunuldu. Fransızların konusunda en gelişmiş maharetini alıp, ürünleri uygun fiyata satıp, müşteri memnuniyeti sağlamak firmanın amaçlarından biri...


Tene direkt sıkılabilen ender parfüm markalarından biri UDV. Koku içerikleri Jean Claude Ellena tarafından hazırlanıyor bu şahısta YSL markasına içerik sunmuş biri, daha bir sürü markası var ama YSL demem işi bitiriyor :)

Saphir ve Rubis 100 ml EDP
Şişeleri kesinlikle kaliteli ve ağız kısmından yeteri kadar ürün fıslıyor.
Fiyatı indirimsiz olarak 49.90 lira
Watsons mağazalarında şuan satışta lakin eveshop ve gratis mağazalarında da udv markası bulunmakta.

Denk geldiğiniz yerde denemenizi önerir, sevgiler yollarım.

Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
instagram/makyajyorumum


Not: Ürünleri uzun zamandır deneyimliyorum. Yapmış olduğum yorum ürünleri bizzat deneyip (açık tenliyim) kendimde gözlemlediğim yorumlardan oluşmaktadır. Ürün tarafıma firmadan gönderilmiş olup, kendilerine teşekkür ederim.