Makyaj Çantamda Neler Var?

Makyaj Çantamda Neler Var?


Merhabalar,

Bugün sizlere makyaj uzun zamandır severek kullandığım ve makyaj çantamın daimi üyeleri olan ürünlerden bahsedeceğim. Bu ürünler tek renkli kozmetikten oluşan ürünler olmayacak... Bunun yanında tırnak ve saç bakım ürünlerine de yer vereceğim. Bazı zamanlar yanımızda bulunan 2-3 ürün günümüzü kurtarmaya yetiyor. Evet o halde başlayalım :)

1. TheBalm Schwing Eyeliner



O kadar çok eyeliner denememe rağmen ucu ip gibi olmayan, rengi siyah duran, kolay uygulama sağlayan bir eyeliner bulamamıştım. Thebalm markasını duyuyordum ama bir türlü deneyememiştim. Gratis'in indirim zamanında denk gelip alayım dedim çünkü tester'ının ucuna baktığım zaman inceden kalına doğru giden aşırı esnek olmayan bir şekli vardı. 

Kayıtsız kalamadım, aldım. Göz makyajının tamamlayıcısı olarak görüyorum ve öneriyorum.

2. Maybelliner Kapatıcı 


Ülkemize geldiğine çok sevindiğim bir ürün ben daha önce Almanya'dan alıyordum gratis indirimden 16 liraya almıştım gayet hafif ve pudramsı olmayan yapısı ile biri bitmeden diğerini aldığım ürün. Göz altına uygulanıyor ama ben çenemde, yanağımda vs. gördüğüm küçük kusurları da bununla kapatıyorum. Tek kötü yanı sünger başlığı ürünü çok emiyor onun haricinde ürünü severek kullanıyorum, öneriyorum.

3. RealTeniques Stippling Brush



RealTecniques markası da fırça işlevselleği olsun, fiyatları olsun gayet başarılı ürünlerden. Fondöten, bb krem, cc krem gibi sıvı ürünleri uygularken ne kullanmalıyım sorusuyla beraber bu ürünü keşfettim. Ürünü fırça kılları emiyor ama uygulamayı da bir o kadar güzel yapıyor. İndirimden yaklaşık 25 liraya almıştım. İndirimlerde bu ürün kaçmaz o kadar diyorum.

4. TheBalmJovi Palet



Tek bir palet, birçok ihtiyaç. 12 far, 1 aydınlatıcı, 1 allık, 2 ruj bulunuyor paletin içinde daha ne olsun söyleyin dahaaa ne olsun :) Allık thebalm FratBoy 'un küçüğü pembe tonlarda ve görüldüğü gibi bitirdim. Farların renkleri de çeşit çeşit bazıları ise efsane.

5. Gosh Boombastic Rimel


Gosh markasının efsane rimeli. Pahalı markalarla aynı performasta.. Kirpikleri tek tek ayırıp, hacim sağlıyor. Daha önce kullandığım rimelleri unutturdu. Bu ürünün bir de yeşili çıkmış onu denemedim ama bu ürüne şans verilmesi gerek.


6. Pot O'Miracle Dudak Nemlendiricisi



İçerisinde bulunan doğal yağlar dudakları pürüzsüzleştiriyor. Özellikle kuruyan ve soyulan dudakları 1 günde onarıyor. Bu markayı seviyorum denediğim tüm ürünleri beni memnun etti. Fiyatı da uygun. Tek eksi yanı elle sürülüyor olması ben genelde akşamları uyguluyorum. Tavsiye ederim.

7. Eklips Törpü


Bu törpünün bakmayın kağıt olduğuna performansı süper. 1lira gibi bir fiyatı var ve her makyaj çantasında bulunmalı. Acil durumlarda hemen kullanıyorum kırılan tırnakların kurtarıcısı. Farklı renk ve desenleri mevcut. Son alışverişlerimde 3 tane daha aldım. Bulunsun, lazım olur diyerek.

8. Milkshake Saç Köpüğü



Sen nasıl bişiiisin cınııım yaa.. Gratis'te denk gelince şaşırmış ve çok sevinmiştim. Mis gibi kokusu var insan yemek istiyor. Saçtaki etkisine de bayılıyorum. Sanki saç kremi sürmüşüm gibi saç kolay taranıyor, canlılık, parlaklık ve koku veriyor. Aynı ürünü (aynı boy) kuaförüme sorduğum zaman 50 lira, kullanın çok seveceksiniz demişti. Ürünü sevdim ama 50 liraya almadım etiket fiyatı 35 liraydı. Gratis gayet iyi fiyata satıyor.

9. Got2b Kuru Şampuan



Her indirimde almadan duramıyorum. Genelde bu ürünün performansı bilinmiyor takılmış insanlar batiste markasına tamam o da iyi, güzel ama bu efsane.. Saça kısa sürede yeni yıkanmış görüntüsü sağlıyor. Uygulaması kolay, kokusu güzel daha ne olsun. Tek dikkat edilmesi gerek husus, uzaktan sıkıp güzelce masaj yaparak yedirmek bu kadar.

Benim makyaj çantamda bulunan 9 ürün bu şekilde. Hem severek kullandığım hem de yanımda taşıdığım (kuru şampuan hariç) ürünler böyle.Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

           Sevgiler yolluyorum.


2 yorum

Write yorum
17 Mart 2017 14:31 delete

çok hoş şeyler balm jovi palet bende de var ama hali hazırda kullandığım paletler olunca elimde buna sıra gelmedi :(

Reply
avatar
23 Mart 2017 20:57 delete

makyaj çantasında o günkü ruju dişinda bir şey tasıyamayan bendeniz sana imrenfim o kapatıcılara da hastayım :)

Reply
avatar