Gratis Yılbaşı Öncesi Alışveriş (İndirimli)

Gratis Yılbaşı Öncesi Alışveriş (İndirimli)



Merhabalar,

Dün gratis turu yapayım dedim normalde pek bir indirim beklemiyordum ama mağazada olan indirimler güzeldi, değerlendirdim.

Golden Rose Jolly Jewels 


Tüm parmaklara aynı renk ojeyi sürdükten sonra sadece yüzük parmağına ojeyle uyumlu olan simli oje uygulaması yapmayı planlıyorum. 1 alana 1 bedava kampanyası vardı. Seçenekler, siyah, altın ve gümüş. Altın rengi ağırlıklı olarak bronza benziyor.

Fiyatı: 9.90 lira

Golden Rose Ice Chic 


Daha önce alıp kullandığım bir renk bu tonları seviyorum. 05 ve 06 numaraları olsaydı eğer onlardan da alacaktım ama mağazada yoktu. 1 alana 1 bedava kampanyası vardı. Tüm renklerde geçerli.

Fiyatı: 4.25 lira


Otacı markasını daha önce denemiştim ve içerik olarak güzel buluyorum. Isırgan saçtaki yağ dengesini düzenliyor. 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.

Fiyatı: 17.90 lira

Eda Taşpınar Desert Rose Amber


Kasa arkası ürünlerden biriydi. 25 lira ve üzeri alışverişlerde yarı yarıya düşüyor. Elimde mavi şişesinden var bunu da denemek istedim. 

Fiyatı: 7.90 lira


Yeni yıl öncesi bu küçük alışveriş bence çok güzel oldu :) Beklemediğim 1 alana 1 bedava kampanyalası çok başarılı :)) Yıl sonu indirimini daha bomba olarak beklediğimi belirtip, herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.


3 yorum

Write yorum
audrey
AUTHOR
19 Aralık 2016 15:26 delete

o rose amber'i ben de aldım harika bir kokusu varmış..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19 Aralık 2016 16:29 delete

İyi günlerde kullanın :) sevgiler

Reply
avatar
20 Aralık 2016 12:51 delete

rose amberi merak ettim :)

Reply
avatar