Humble Brush

Humble Brush 


Humble Brush, Türkçemize 'mütevazi fırça' olarak çevrilmekte. 

-'Bu mütevazilik nereden geliyor efendim?' derseniz, iki İsviçreli araştırmacının kendi çapında çalışmalarıyla elde ettikleri hem kullanımı, hem çevreye etkisi hem de tasarımı ile gayet mütevazi oluşundan geliyor olsa gerek :)


Fırçaya baktığımız zaman abartısız, sade ama bir o kadar da şık bir tasarımı olduğunu görüyoruz.

Zaten fırçadaki felsefe şu; 'Güzel ve işlevsel ürünleri sadece zenginler değil, herkes alabilmeli'



Fırça zarifliğini renkli fırça kıllarıyla renklendirmiş (renk seçeneği mevcut). Fırça sapının %100 bambudan üretilip, fırça kıllarının ise BPA* içermiyor oluşu da takdire şayan.

BPA* akılda kalır haliyle hormonal dengeyi bozan.


Fırça sapından, kıllarına, kıllarından, kutusuna kadar ekolojiye zarar vermeyen, çevre dostu ürünlerden oluşmakta. Doğaya karıştığında bir iki sene içinde gübre oluyor. 



Ürünler soft yani yumuşak olarak satılıyor. Yalnız öyle aşırı bir yumuşaklık yok yani fırçalama esnasında hissediyorsunuz. Aşırı yumuşak fırça zaten kılları dişleri temizlemiyor uzun vaadede ciddi sorunlar yaratıyor özellikle de arka dişlere erişimden kaynaklı olan sorunlar.  

Diş eti sorunları olanlar da rahatlıkla kullanabilir bilakis ürünün diş eti sorunu yaşayanlara önerildiğini duymuştum. 

Ben kullandığım dönem içinde bu tip bir sorunla karşılaşmadım. Durumdan çok hoşnutum.



Antibakteriyel ve çabuk kuruyan fırça kılları sayesinde diğer fırçaların pabucunu dama attırdı :) 

Yapılan araştırmalara göre fırça kıllarının 1 saatte kuruduğu gözlemlenmiş. Ben saat olarak gözlem yapmadım ama kuruma hızının çok hızlı olduğunu farkettim.



Humble Brush bir de sosyal sorumluluk projesine dahil olmuş.. Humble Smile Vakfı tarafından yönetilen bir al bir bağışla kampanyası

Siz 1 adet fırça aldığınızda sizin adınıza ihtiyaç sahibi birisine fırça hediye ediliyor.

Ben şimdiye kadar denediğim hiçbir fırçada kullanıcısını bu denli düşünen, onun adına çevreye bu kadar duyarlı olan bir ürün görmedim.

Bir diş fırçası, iki gülümseme :))

Fırça eczanelerde satılmakta ve satış fiyatı 19.90 lira. Denk geldiğinizde mutlaka inceleyin ve bir şans verin. Seveceğinize eminim. 




Herkese kucak dolusu sevgiler..
instagram/makyajyorumum