Tırnak Bakımı & Uzatma

Tırnak Bakımı & Uzatma


Merhabalar, 

bugün sizlere bana çok sorulan 'kısa zamanda' tırnak uzatmak için neler kullandığımdan ve beğendiğim nailart çalışmalarından bahsedeceğim.


Tırnağın uzamasına büyük katkısı olan aynı zamanda tırnağın sararmış görüntüsünü yok eden doğal bir ürün 'limon'. Tırnaklarıma limon suyunu masaj yaparak yediriyorum veya limon kabuğunu kase gibi kullanıp, tırnaklarımı 10 dakika kadar bekletiyorum.

Tırnak uzatamamanın en büyük etkisi kesinlikle tırnağın kırılması :) özellikle tırnak kenarlarında olan çatlama... Bunun olmasını engelleyen, tırnağı güçlendiren şimdiye kadar denediğim en başarılı ürün essence tırnak sertleştiricisi inanılmaz derecede memnunum. 

6.50 liralık fiyatıyla, performans açısından değerlendirecek olursak harika bir ürün.


İşimizi kolaylaştıran ürünlerden diğeri ise bakım yağları turunculu kalyon markasına ait sarılı essence. Hangisi daha başarılı derseniz essence 1 tık önde derim.
Yukarıda bulunan Kalyon ürünü ise tırnak eti temizleyici, gayet güzel.

Genelde elim essence'ye gidiyor. Tırnak kenarlarına masaj yapıp uyguluyorum ve bekliyorum yıkamasam da olur ama yıkamayı tercih ediyorum. Kokuları hoş.

Fiyatları yaklaşık olarak 6.50 lira (adet olarak)


Biri bitmeden yedeklediğim ürünlerden biri mixup sulphur. Bu ya muhteşem...Kokuya karşı duyarlılığı olanlar sevmeyebilir ancak vaadlerini bir bir yerine getiriyor. Haftada 2 veya 3 kere ihtiyaca göre uyguluyorum. Ne kadar çok bekletirsem o kadar iyi sonuç aldığım bir ürün.

Yapısı yoğun o nedenle mutlaka durulama yapıyorum. Fiyatı 15 lira.



Törpü olarak sarılı kağıt, mavili ise cam. Favorin hangisi derseniz kağıt olan derim. Cam törpüde 3-4 hamlede yaptığım işi kağıt törpüde tek hamlede yapabiliyorum.

Fiyatı: Sarılı 1 lira, Cam törpü 1.95 lira.

Eğer tırnak uzatmayla ilgili sağlık açısından bir sorununuz yoksa bahsettiğim ürünleri kullanarak kısa zamanda uzun ve bakımlı tırnaklara sahip olabilirsiniz.


NailArt Çalışmaları






Bu görselleri de sizlere fikir olması amacıyla paylaşıyorum.

Herkese kucak dolusu sevgiler yolluyorum..
makyajyorumum


1 yorum:

Write yorum
22 Kasım 2016 12:43 delete

essence bende denemek ıstıyorum ama hıc bır yerde bulamıyorum
ayrıca naıl artlar cok hos :)

Reply
avatar