Gratis 400. Mağaza Açılışından 500 Liralık Alışveriş

Gratis 400. Mağaza Açılışından 500 Liralık Alışveriş


Gratis 400. Mağaza açılışını kutlamak için TÜM ilde TÜM ürünlerde %40 + %10 (Gratis kartı olanlara) indirim yaptı ve ben de değerlendirdim.



Tırnak bakım ürünlerinden kimisini denedim kimisini merak ettiğim için aldım. 
Fiyatları: Flormar manikür seti  4.27 (tekli alımına göre hesap yaptım epey farkediyordu.)
Golden rose oje 2.25
Kalyon sertleştirici 3.55
Flormar oje 1.57 
Törpüler 1.04


Benri gözlük temizleme bezlerini ben telefon ve pc silmek için de kullanıyorum. Gayet güzel oluyor stok yaptım.

Fiyatı: 2.11 lira


Maybelline Gratis'e özel set, rocket rimel ve garnier temizleme suyu hediyeli bu set kaçmazdı ihtiyacım olmadığı halde aldım çünkü garnier temizleme suyunu daha önce denememiştim.

Fiyatı:10.80 lira



Le Petit Maseiliais (Lö Pöti Marseye) okunması, yazılması zor değil mi :) Bu markanın çoğu ürününü denedim, denemeyip merak ettiklerimi de aldım.

Fiyatı: Duş jeli + Sabun 8.10 lira
Tatlı Badem aromalı sabun 1.57 lira (adet)
Limonlu sabun 3.60 lira
Pamuk sütü el sıvısı 5.85 lira



Milk shake saç köpüğü, alışverişimin yıldızı işte bu ürün :) Denemeyi çoook istiyordum 150 ml'lik boyunu görünce aldım.

Fiyatı: 18.80 lira


Sebamed göz kremi 2. kutum kesinlikle mükemmel bir ürün indirimde stok yaptım hatta aldığımı görenlere de tavsiye ettim onlar da aldı. Kısa sürede göz çevresi kırışıklıklarında gözle görülür fark yaratıyor ayrıca paraben de içermiyor, bu özelliğini de çok beğendim.

Fiyatı: 33.20 lira

Nemlendirici olarak da arayış içindeydim sebamed göz kremi almışken yine sebamed markasından gideyim dedim makyaj bazı olarak da kullanıldığı yazıyor.

Fiyatı: 23.62 lira


Bebek ürünleri de tek seven ben değilimdir değil mi :) İndirim neredeyse hiç olmuyor bebe kolonyalarında o nedenle değerlendirmek istedim.

Dalin'in farklı koku aromaları var lakin hepsi de birbirinden güzel seçerken zorlandım.

Fiyatı: 7.11 lira

Kolonyalardan gitmişken bir de johnson's baby alayım dedim 4-5 farklı çeşidi mevcut.

Fiyatı: 8.32 lira


Daha önce kullanmış olduğum bir marka ve kişisel marketlerde satılan en temiz içerikli ürün diyebilirim. Güvenle kullanıyorum. Farklı saç tiplerine göre seçenek sunulmuş sanıyorum 3 çeşidi mevcut.

Fiyatı: 18.22 lira


Ağız bakım ürünleri almadan olur mu ? :) Sensodyne böyle güzel set yapınca almak istedim normalde içerisindeki 'beyazlatıcı diş macunu' indirimli olarak 12.50 lira, fırça ise indirimle 8 liraya geliyor. Çanta da sağlam gibi :))

Fiyatı: 11.25 lira


Aldığıma pişman olduğum bir ürün oldu. Kokusunu testerdan denedim ama testerın kapağı yoktu yani şişeden denedim kutuyu açtığımda maalesef ki kokunun bana uymadığını gördüm. Kırmızı şişede Amour Amour parfüm var bilenler bilir, bilmeyenler google 'dan bakabilir aynı onun gibi kokuyor yalnız şunu belirteyim koku çok kalıcı.

Fiyatı: 8.00 lira


Himalaya köpük yağlı ve karma ciltlerin dostu, kuru ciltlerin düşmanı :) şaka bir yana kaç şişe, kaç tüp bitirdim sayısı belli değil. Temiz içerikli, köpük formda olan bir ürün. Seviyorum. Alın, aldırın.

Fiyatı: 10 lira


Crystal markasının daha önce tuz'unu yani ıslatılıp da kullanılan ürününü deneyip memnun  kalmadım şimdi de rollon olanını denemek istedim. Farklı koku ve çeşitleri mevcut bu ürün kokusuz.

Fiyatı: 8.55 lira


Maybelline markasının efsane kapatıcısı. Elimde bir tane var bunu yedek aldım. Bir ürün hem bu kadar hafif hem bu kadar kapatıcı nasıl olabiliyor sorusunun cevabı bu üründe saklı.

Fiyatı: 16.20 lira


Makinem olduğu için kartuş almam gerekliydi daha önce denemiştim tekrar bunu aldım. Önerisiniz varsa beklerim..

Fiyatı: 3.82 lira


Pamuk her eve lazım olan cinsten ve benim tercihim ipek oldu. Boyu devasaa :) Çünkü oje sürdüğüm  ve makyaj temizliğinde makyaj temizleme suyu kullandığım için en büyük boyunu tercih ettim.

Fiyatı:3.55 lira


Wet'n Wild in the flesh ruj. Evettt takipçi dostlarım bilir daha önce de almıştım şimdi ise yedekledim rengi çok hoş tavsiye ederim. 

Fiyatı:  5.85 lira


Belli limit alışveriş yapana kasa arkası ürünler olarak Duru duş jelleri veriliyordu kokusu hoşuma gitti deneme amaçlı aldım. 

Fiyatı: 6.21 lira


Normalde alışverişim 500 lira tutuyordu ama Gratis'in bu güzel indirimi ile aldıklarım 250 liraya gelmiş oldu. Bu harika indirim için gratis'i tebrik ediyorum nice 400'lü mağazalara :)

Herkese kucak dolusu sevgiler..
makyajyorumum

5 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
22 Kasım 2016 13:39 delete

İyi günlerde kullanın :)

Reply
avatar
22 Kasım 2016 15:24 delete

kokunun sana uygun olmadığını testerını denemiş olmana rağmen nasıl öyle oldu canım anlamadı ben :D 💕 NEYSE sağlık olsun bari ..

Reply
avatar
Sevda
AUTHOR
22 Kasım 2016 17:23 delete

hepsini güzel günlerde kullanın :)

Reply
avatar
Elif
AUTHOR
24 Kasım 2016 19:28 delete

Güle güle kullan

Reply
avatar
16 Mayıs 2020 05:20 delete

Gratis kart nedir merak ediyorsanız tıklayın: gratis kart nedir

Reply
avatar