Gratis Alışverişim (Ekim)

Gratis Alışverişi (Ekim)


Gratis'te her an güzel indirimler oluyor. Cuma günü başlayan hafta sonu indirimleri, özel günlerde yapılan büyük indirimler, 1 alana 1 bedava kampanyaları vs. 

Benim de en son ziyaretimde payıma düşenler;


JIL SANDER 'SUN' parfüm. Kokusu az sıkıldığında sabun gibi hafif, çok sıkıldığında ise hacı yağını andırıyor. Ne ağır ne çok hafif bir koku ikisinin tam ortasında. Uzun zamandır arıyordum bu kokuyu sonunda buldum. 

Fiyatı: % 40 indirimle 99.90 lira


Gratis kasa arkası ürünlerden buram buram vanilya kokan parfümü. Bir tane kullanıyorum bir tane de yedek aldım çevremde kokuyu beğenen arkadaşlarım olursa hediye etme amaçlı.

Fiyatı: 4.95 lira (adet)


Flormar beyaz ojeyi uzun zamandır kullanmıyordum rafta görünce alayım dedim.

Fiyatı: 2.95 lira


Splat ağız bakım ürünlerini severek kullanıyorum görseldeki seyahat seti de olmazsa olmazım fiyatı 4.95 lira

Benri gözlük temizleme mendili, cep telefonu, pc tuşları ve tablet ekranı için harika bir ürün fiyatı 3.95 lira

Benri bant seti küçük, büyük, yuvarlar her çeşit mevcut ilk defa alıyorum fiyatı 3.95 lira

Benim Ekim ay'ında yaptığım 125 liralık alışveriş bu şekilde umarım sizlere fikir verebilmişimdir.

Herkese kucak dolusu sevgiler
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram