Bayram İndiriminden Aldıklarım ve Alınması Gerekenler

Bayram İndiriminden Aldıklarım ve Alınması Gerekenler



Alınması gerekenlerde;

1. Gosh Boombastic rimel. Kirpikleri uzatan, kıvıran ve tek tek ayıran özellikte. Kısa kirpikliler tercih etmemeli.

2. TheBalm 'a ait eyeliner. Akmayan, sürümü kolay olan, aşırı siyah duran denediklerim arasında tek ürün.

3. Eklips far fırçası . Far sürmede başarısız ama kaş farı sürmede efsane (detaylı olarak anlatacağım).

4. WetNWild in the flesh ruj. Her dudak rengine yakıştırıyorum.  Gül kurusu, hafif kahve tonlu nefis bir renk. Sürümü çok kolay ve dişleri beyaz gösteriyor.



1. Pot 0'Miracle dudak ürünü favorim pembeli çünkü dudağa harika bir nem ve renk veriyor. Onarma anlamında ise naneli olan yeşil kutuyu tavsiye ederim

2. Eklips sünger. Fiyatına göre mükemmel. Uzun süredir kullanıyorum bir parçası dahi dökülmedi.

3. WetNWild Nutty isimli far. Her an kullanılabilir. Okula giderken, işe giderken, toplantı, iş yemeği vs. kurtarıcı tekli far.

4. Loreal Kapatıcı. Bu kadar güçlü kapatıcı daha önce denememiştir. Pudramsı yapısı var beni rahatsız etmedi.

Gelelim BÜYÜK BAYRAM İNDİRİMİ 'nden Ben Neler Aldım ?



Loreal telescopic rimel testerını görüp (uygulamadan) almaya karar verdim fiyatı 27 lira


Eklips yelpaze fırça 3.50 lira aydınlatıcı uygulamak için aldım.

Cam törpü ikincisini aldım 1.75 lira.


Nivea sabun 1.75 lira

Gosh Mineral Pudra 21.60 lira. İçeriğini beğendiğim için aldım. Umarım memnun kalırım. Renk seçeneği fazla seçerken zorlanılmıyor.


Venüs Gillette 3.50 lira


Johnsons Baby kolay tarama spreyi. Kasa arkası ürünlerden içerisinde Argan yağı olduğu için aldım. Deneyip yorumlama amaçlı. 6.90 lira


Givency Play. Gidip geliyordum çanta boy olduğu için aldım 89 lira.


Kasa arkası parfümlerden bunun yanında 2 çeşidi daha var. Kokusu hafif, temizlik hissi veren kokusu hoşuma gitti kalıcılığı henüz test etmedim. Fiyatı 7.90 lira