Yaz İndirimi Başlasıııııııın :)

Yaz İndirimi Başlasıııııııın :)



Bu indirim hiç beklemediğim bir indirimdi açık söylemem gerekirse ve çok da iyi oldu sonuçtaaa aramızda yeni ürünler denemeyi seven, tatile çıkacak birileri olabilir :))))))

Aldıklarım ya çok merak ettiklerim ya da ihtiyaca bağlı olarak alınan ürünler.

Fazla uzatmadan söze giriyorum ve görselleri paylaşıyorum..

NOTE BB Cream 


Ne zamandır raflarda görüp merak ediyordum. Note markasının denediğim ten ürünlerinden memnun kaldığım için bunu da denemek istedim.

Çekindiğim bir konu markanın ten ürünleri renk olarak açık oluyor sarı alt tonlu, bu nasıldır acaba derken testerını denedim ve aksine bu seri epey koyu.

Cildime uygulama fırsatım olmadı zaten iki rengi vardı daha açık olan 02 numarasını aldım.

Fiyatı:  18.50 lira (indirimli)


Gosh Waterproof Volume




Bu ürünü almayı düşünmüyordum ama yaz aylarında sudan etkilenmeyen rimel şart derken deneme amaçlı aldım. Favori rimelim zaten var (bilenler varsa yorum bıraksın bakalım bilen var mı) bunu da deneyip detaylıca yazacağım.



Fiyatı: 19.90 lira (indirimli)

Nascita Makyaj Fırçası



Şimdi diyenler olabilir aynısının art net markalısını bir önceki indirimden almadın mı sen? evet doğru aldım çünkü karşılaştırmalı yorum yazacağım. Hangisi iyi hangisi değil denemek lazım..

Fiyatı:  23.90 lira (indirimli)

Head&Shoulders Şampuan



2'si 1 arada şampuan arayışım vardı raflarda bu markadan başka göremeyince mecburen bunu aldım. Umarım beklentimi karşılar.

Fiyatı: 10.50 lira (indirimli)

Benri Organik Kulak Temizleme Çubuğu



Daha önce denemediğim için aldım. Benri markasında 3 al 2 öde kampanyası vardı ve 3 ürünü de aynı alma zorunluluğu yok.

Fiyatı: 4.95 lira (adet)

Himalaya Temizleyici


Markanın çok ürününü denedim ama bu denemediklerim arasında kaldı. Kasa arkasında belli limite indirimli olarak alınabiliyordu denemek için aldım.

Fiyatı:  8.90 lira


La Ligne Sıvı Sabun


Daha önce kullandığım ürünlerden sıvı sabunum bittiği için aldım. Kasa arkası ürünlerden biriydi.

Fiyatı: 2.70 lira