Yaz için alternatifler (Kozmium.com)

Yaz için alternatifler (Kozmium.com)



Merhabalar,

Bugünden sonra havalar açıyor, güneş yüzünü gösteriyormuş. Öyleyse ben de yazın kullandığım ve kullanacağım ürünlerden kısaca bahsedeyim :)

La Roche-Posay Termal Su




Benim geçen yaz tanıştığım bir ürün nasıl olur da geç tanışırım dedim kendi kendime :) 
'Çok fonksiyonlu tek bir ürün...' LaRoche termal su'yu bu şekilde tanımlamak en doğrusu olur.

Bu ürün için;
- ' Pfff, bildiğimiz maden suyu bu yeaaa' diyenler var lakin hiç de öyle değil. Tasarımı, içeriği ve etkisiyle bence maden suyundan fazlası.

Peki bu ürün nelere iyi gelir ?

Kızarıklığa
Kuruluğa
Serinlemeye
Cildi yatıştırmaya

diye sıralamak mümkün. Bunun yanında, makyaj bazı olarak ve güneş sonrası da kullanmaktayım.

Ürün aslında mac fix+ ile yarışır düzeyde tek farkı ürün emilme sırasında yapış yapış bir his bırakıyor bu da zamanla geçiyor.

Yazın çanta boyunu ara ara buzdolabına koyup uygulama yapıyorum işteee budur ! dedirtiyor bana :)

Peki bu ürünü kimler kullanır ?

Hassas ciltler
Karma ciltler
Yağlı ciltler     rahatlıkla kullanabilir.

Makyaj sonrası kullanmayı sevmiyorum biraz fazla mı sıkıyorum yapısından dolayı mı nedir göz makyajını az da olsa bozabiliyor. O nedenle tercihim makyaj öncesi.

Kullanımı; Ürünü çalkalayıp, yaklaşık 15 cm uzaktan gözünüz kapalı olarak direkt yüzünüze sıkınız.

Başka markalar da aynı üründen üretmiş elimdekiler bitince denemeyi düşünüyorum.

Avene 50+spf Çocuk Güneş Kremi



Güneşe çıktığım ilk günler cildimi birden kavurmak, yakmak ve iki gün sonra soyulmak istemediğimden yüksek faktörlü çocuk güneş ürünleri kullanıyorum. Bu markayı henüz denemedim ilk defa bu yaz deneyimleyeceğim. İçinde paraben bulunmuyor. Sprey başlıklı bir ürün bu da uygulama kolaylığı sağlıyor.

Bu ürünlere nereden ulaşabilirim ?



Görseldeki ürünler daha önce yazısını yazdığım online eczane, Kozmium.com'dan. Yaşadığım olumsuzluğu bile olumlu hale çeviren Sakarya'da bulunan bir eczane.


İki günde bir mutlaka siteye girip fiyatlara bakıyorum, özellikle şuan güneş ürünlerinde büyük indirim var. Ne de olsa piyasa araştırması yapmak benim işim :)



Herkese kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyakjyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum ürün ve site yorumları bizzat deneyimlemiş olduğum yorumlardan oluşmaktadır. Gözlemlediğim ve izlediğim durumları birebir olarak aktarmaktayım.