Avon 3d Dolgunlaştırıcı Ruj

Avon 3d Dolgunlaştırıcı Ruj


Merhabalar :)

Ekim ayına girdik, havalar soğudu, koyu rujlar tercih edilmeye başlandı. Ben de avondan almış olduğum 2 rujun renklerini size göstermek istedim.

Gümüş renginde bir ambalajı var. Üst kısmına gümüş grisi yerine plastik cam yapılmış. Yani ürünün kutusunu açmadan renk hakkında fikir edinebiliyorsunuz, açık mı? koyu mu? diye.

In the Buff - Twig 


Görsellerde filtre kullanmadım sadece gün ışığı ve gölgede çektim. Işıkta renkleri değişmekte, ben de bu farklılığı sizlere göstermek istedim. 

*Soldaki Twig, Sağdaki in the buff

Gün ışığında çekilmiş görseller,



Gölgede çekilmiş görsel,


Twig rengi, koyu kahve ve bordo arası bir ton ve kalıcılığı başarılı.
in the buff rengi, nude tonlarında doğal duruşu olan bir ruj. Kalıcılıklarını aynı buldum.

Ürün özelliği olarak 3d dolgunlaştırıcılığı olduğu belirtilse bile ben herhangi bir dolgunlaştırma gözlemlemedim. Günlük bir ruj gibi kullanıma devam ediyorum.

Fiyatı: Katalog satışı 22.90 lira, ben indirimde 12 liraya almıştım.

Kucak dolusu sevgilerrrr....
Yazılarımın devamı için bloğumu takibe alınız :)
makyajyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü 3 aydan fazla bizzat kullandıktan sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Duruşu ve kalıcılığı değişkenlik gösterebilir.


1 yorum:

Write yorum
christmas
AUTHOR
12 Mart 2016 17:49 delete

Avondan hangi ruju tavsiye edersin?

Reply
avatar