Miss W (Yaşam Dükkanı) Ürünleri

Miss W (Yaşam Dükkanı) Ürünleri 


Geçtiğimiz aylarda Yaşam Dükkanı'ndan günümü ve beni 'güzelleştiren' bir paket aldım. Uzun zamandır da kullanıyorum, yorumlama vakti geldi.


Yaşam dükkanı herkesin herkesin yararlanması gereken, her çeşit (ağız bakımı, cilt bakımı, saç bakımı, parfüm ve deodorant, makyaj malzemeleri, sabun, el bakımı) ürün bulabileceği ender sitelerden biri, üstelik bu ürünler organik ve temiz içerikli.

Miss Watson, Fransa ve İtalya'da üretilen organik renkli kozmetik markası, markanın ambalajları da % 100 geri dönüşümlü, firmanın doğaya saygısı net bir şekilde görülüyor ki bu benim için önemli bir unsurdur.

Miss Watson markası bayanların temel ihtiyaçları olan ürünleri bizlere sunuyor. Mesela;

*Göz Kalemi
*Rimel
*Allık
*Bronzer
*Far
*Ruj
*Fondöten

Benim deneyimlediklerim ise Allık, oje ve far.


Miss W Beaute des Ongles Oje- Fransız Manikürü ( No: 02/ Bej)



French yapmayı seven ve sürmesinin kolay yolunu bilen biri olarak bu ürünü severek kullanıyorum. 
Bilinen rakı beyazının dışında nude tonlarında parlak bir oje, kokusu normal ojeler gibi burna sürekli gelmiyor. Oje kabını özellikle koklarsanız o kokuyu algılıyorsunuz onun haricinde kesinlikle koku gelmiyor.

Sürümü çok kolay çünkü oje çok sıvı değil, fırçası da ne çok kıllı ne de az 3 hamlede tüm tırnağa uygulama yapabiliyorum.


Bu görsel ise gün ışığında çekildi. 2 kat uygulanmış haliyle. İlk katta rengini hafif verdiğini gördüğüm için ikinci katı da uyguladım ve iki kat yeterli geldi.


Miss W Rose aux Joues Allık



Görselde görüldüğü gibi rengi şeftali tonlarında özellikle bronz tene çok yakıştırıyorum malum deniz sezonu açıldı, bronzlaşma zamanı geldi :) Gerçi ben bronzlaşmadan da severek kullanıyorum bu allığı.


Uygulamayı Real Techniques fırça ile yapıyorum. Fotoğrafta fırçanın allığa sadece 1 kere dokunmuş halini görüyorsunuz. Evet sadece 1 kere dokundurdum ve rengine o an belli etti.

Kesinlikle tozutma yapmıyor, yüzüme uyguladığımda 2 kere aynı yönde hareket ettirdiğim halde rengini veriyor. Pigmentasyonu çok başarılı. 

Fırçayı henüz yorumlamadım lakin diğer fırçalarla da uygulama yaptığımda yine etkili sonucu aldım.


Makinemden kaynaklı rengi kaç kere fotoğraf çektiysem hangi açıları denediysem de belli edemedim. En belirgin fotoğraf buydu umarım az da olsa fikir verebilir.

Ürünün altında 51 numara olduğu yazıyor siteye baktığınızda sadece bir tane allık olduğunu göreceksiniz, bir tane allık seçeneği var ama allık renklerinin en güzeli var :)


Miss W Regard de Braise Far ( İnci Beji )


002 numaralı far inci beji adında, sitede renk seçeneği çok ama en beğendiklerimden ilk üçün içinde bu inci beji.



Farı gördüğüm an (uygulama yapmadan) rengi hafif ve ışıltılı gibi o yüzden aydınlatıcı olarak da  kullanabilirim dedim, dediğim gibi de oldu.


Elimi fara sadece dokundurmamla parmağıma gelen miktarı görüyorsunuz. Göz makyajımda az bile uygulasam rengini hemen yansıtabiliyorum.Gelelim rengine;


Çok farım hatta far paletlerim olmasına rağmen bu renge daha önce hiç rastlamadım. Arkadaşlarıma özellikle uyguladığımda soruyorum 
-'Sizce bu ne renk ?' diye
Kimisi pembe, kimisi krem kimisi şeftali tonu dedi.

Gerçekten de öyle rengi nereye çekersen oraya gidiyor sanıyorum alt tonuyla alakalı, harika bir tonu var. Hem günlük uygulamalarımda tek başına hem de ağır göz makyajımda aydınlatıcı olarak güvenle kullanıyorum.

Biliyorum ki ürünler organik, sağlığı tehdit etmiyor bunu bilerek makyaj yapmak çok keyif veriyor. Cildinize zararlı olmayan ürünler uyguluyorsunuz, tek hamlede rengi görüyorsunuz ve başarılı sonuçlar alıyorsunuz. Bundan daha güzeli var mı :)

Yaşam Dükkanı sayfasına www.yasamdukkani.com.tr yazarak ulaşabilirsiniz, ürünleri incelemenizde fayda var. Çünkü biz değerliyiz, yaşam dükkanı da bunu bize hissettiriyor.



Herkese kucak dolusu sevgiler
Yazıların devamlılığı için bloğumu takibe alınız.
makyajyorumum@gmail.com
makyajyorumum/instagram


Not: Yapmış olduğum yorum ürünü bir aydan fazla süredir bizzat deneyip kendimde gözlemediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkileri kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir. Yaşam Dükkanına ürünleri deneme fırsatı verdiği için teşekkür ederim.