High-End Touch BB Kremli Fondöten (Limonian_tr)

High-End Touch BB Kremli Fondöten (Limonian_tr)


Merhabalaaaaar :))

Bugün sizlere Limonian'ın bizlerle buluşturduğu BB kremli fondötenden bahsedeceğim.
Bu ürün normal fondötenlerden çok farklı hem etkisi hem bb krem ve fondöten bir arada oluşu hem de döner başlığı ile bilinenden farklı bir tasarıma sahip.

Sünger güzel tasarlanmış yüze uyguladığımda herhangi bir iz yapmıyor ayrıca işlemi sadece süngerle yaptığımız için elimizde kirlenmemiş oluyor.

Üründe dikkatli bakarsanız fondötenin kenarlara taştığını göreceksiniz bu durum beni rahatsız etmiyor ama sıvının öyle dağılmış gibi görünmesi de hoşuma gitmiyor hemen bir peçete alıp kenarları temizledim ve hiç zorlanmadan tertemiz oldu.



İlk günkü gibi oldu işte :))) hem de tek hamlede...

Ürünü uygulayıp yüzüme dikkatlice baktığımda verdiği etkiyi beautyblender'a benzettim. Birisi su ile ıslatılıp sıkılıyor, bunda ise süngeri ıslatan fondöten.Kapatıcılığına bakarsakBB krem + fondöten içermesine rağmen, fondötenin o ağır görüntüsü ve tam kapatıcılığı yok. Yani genel bir BB kremden fazla, fondötenden az diyebilirim.
Yağlı bir cilde sahibim yüzüme temizleme jeliyle yıkayıp uygulama yaptığımda gün sonunda sadece burun bölgemde parlama gördüm ama bir peçete ile bastırıp yağın hemen geçtiğini gördüm yani gün içinde olabilecek bir durum. 

Ben ne tür makyaj olursa olsun (gelin, günlük) ağır ve kalıp gibi duran fondötenleri sevmedim, sevemedim.

Gözenekleri kapatması ile ilgili olarak gözenek silici baz uygulamadığım halde başarılı buldum, daha sonraki uygulamalarımda gözenek silici uyguladım ve etkisini başarılı buldum.

Nasıl uygulanıyor ve nasıl duruyor hadi izleyelim;




Uygulanmış halini kolumdaki lekenin üzerine filtre kullanmadan fotoğrafladım.   


Bu ilk fotoğraf ürünü uygulamaya başlamadan önce


Uyguladıktan sonra ise okla gösterilen yerde kolumda bulunan lekenin görünürlüğünün azaldığı :)
Sivilce izlerinde de başarılı.


Ürünü yanlarda tutan yer var ve sünger rahatlıkla çıkabiliyor. İhtiyaç duyulduğunda sabun ile yıkanıp temizlenir ve kuruduğunda tekrar yerine takabilirsiniz. Çıkarması da takması da pratik.

Küçük döner başlığı sayesinde burun kenarlarına uygulamayı eşit miktarda kolaylıkla yapabiliyorum.
Sadece göz altıma uygulama yaptığımda gerekirse ellerimle düzeltme işlemi yapıyorum. İlk başlarda buna ihtiyaç duyuyordum ama daha sonra elim alıştığı için buna gerek kalmadı.

Kullanımı: Ürünün yan tarafta bulunan düğmesine ilk kullanımda 8-9 kez ikinci kullanımda üründen almak istediğiniz kadar (benim genelde 3 oluyor) basarak ürünün süngere gelmesini sağlıyorsunuz.
Düğme aşağıda sağ kenarda görünüyor.


Bu ürün Korede üretilen bir ürün ve kırışıkları giderici özel formül ile UV ışınlarına karşı koruyucu içeriyor.

İçerdiği güneş koruması ise SPF 34. Fondöten ve BB kremlerden daha fazla :) Bu yaz günlerinde bence ideal bir korumaya sahip.

Sanıyorum bu koruma özelliği ve etkisi ile online olarak ilk olarak 100.000 adet, 5. ayda ise 1.000.000 adet satış miktarına ulaştığı biliniyor.

Koreli bayanların ciltlerinin nasıl bu kadar güzel olduğunu hep merak etmişimdir. Cevabı buldum kullandıkları ürünler :)

Eğer tek atışta bir kaç kuş vurmak istiyorsanız bu ürüne bakmanızı öneririm. Çalışanlarının ilgisinden de bahsetmeden geçemeyeceğim. Her şeyi itina ile yaptıkları için müşteri memnuniyeti ön planda. 

Limonian'ın sitesine bakıp diğer ürünleri de inceleyebilirsiniz. Geniş ürün yelpazesiyle mutlaka kendinize uygun ürünler bulacaksınız.

Ürün boyu 30 ml olup fiyatı 45 Tl'dir.

***************Limonian ile sizlere bu güzel ürünü hediye etme kararı aldık**********
Çekilişle belirlenecek 1 kişi bu güzel ürünü deneyimleme fırsatı bulacak, instagramda takipte kalın.


Kucak dolusu sevgiler..
Bloğumu takibe almayı unutmayın.


Not: Yapmış olduğum yorum ürünü bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır etkisi kişiden kişiye değişim gösterebilir.