Yaşam Dükkanı Hediyeleri

Yaşam Dükkanı Hediyeleri 




Yaşam Dükkanı'ndan geçen gün çok güzel bir paket aldım, instagram sayfamda yayınlamıştım bloğumda da paylaşmak istedim.


Yaşam dükkanı Fransa ve İtalya'da üretilen organik ve temiz içerikli 'Miss W' markalı renkli kozmetik ürünlerini bizlerle buluşturuyor.


%100 geri dönüşümlü materyalleri ile de doğaya saygısını göstermekte ve bayanların ihtiyaç duydukları temel makyaj malzemeleri satışta.

•Göz kalemi
•Rimel
•Allık
•Bronzer
•Far
•Fondöten


Yaşam Dükkanı'ndan gönderilen allık çok sevdiğim tonlarda özellikle yazın bronz ten ile harika bir uyumu yakalayacağımı düşünüyorum, farın ise soft bir tonu var aydınlatıcı olarak da kullanılacağını düşünüyorum.

Yaşam dükkanı'nın sitesinde değişik renk seçeneklerinde organik ürünler bulmak mümkün.
Ben siteyi uzun uzun inceledim ve deneyebileceğim güzel ürünler gördüm, dilerseniz sizlerde http://www.yasamdukkani.com.tr/ sayfasını ziyaret edip, doğaya, çevreye ve cilde zarar vermeyen bu ürünleri inceleyebilirsiniz.


Not:Allık ve far uygulamalarını yaptım. Ojeyi denedikten sonra bol görselleriyle yorumlarımı paylaşacağım. Beklemede kalınız, kucak dolusu sevgiler :)