Ulric De Varens 'Sublime' Parfüm

Ulric De Varens 'Sublime' Parfüm


Merhabalar, 

şuan 50. postumu yazyorum :)) 50. posta özel miss gibi bir kokuyu yorumlamak istedim.

Kısaca udv markasından bahsedecek olursam, udv markası Fransız kökenli olup Türkiyede ilk olarak Ocak 2013 yılında kuruldu. Kısa bir süre içinde de parfümler drugstore ve bazı mağazalarda satışa sunuldu. Fransızların konusunda en gelişmiş maharetini alıp, ürünleri uygun fiyata satıp, müşteri memnuniyeti sağlamak firmanın amaçlarından biri. 

Gelelim benim bayılarak kullandığım, kokusunu duyanın adını sorduğu parfüme,


Bir kere renginden 'ama kalbimi kalbimi kalbimi söküyoooo' :)) açık pembe veya lila diyebileceğim bir kutu, yine aynı renkten aynalı camlı parfüm. Özellikle arka tarafı rahatlıkla ayna görevini üstlenebilir. 


Kapağı görselde göründüğü gibi içi silikonlu gibi ve sağlam bir şekilde yapılmış. Kapağı kapattığınızda 'çat' diye ses geliyor ve tam olarak kapandığından emin olabilirsiniz.

Gelelim parfümün kokusuna;


Her mevsim rahatlıkla kullanılacak bir parfüm. Çünkü baymıyor, çünkü fresh, çünkü kalıcı...

İçerik olarak belirtilen, Oryantal, Şipre ve Misk 

Üst notaları, greyfurtun ışıltılarıyla birleşen meyan kökünden oluşuyor. Gülün cazibeli kıvrımları, iris ile birlikte kokunun kalbini şekillendiren, misk ve paçulinin derin birleşiminden oluşuyor.

Bu şekilde anlatılsa bile ben ne greyfurt kokusu ne de gül kokusu aldım. Bu aromaları zaten sevmem :)


Ürünü ilk defa denediğimde beyaz tenliyim, bende koku sanki çikolata kokusunu anımsattı.
Yanımda olan buğday tenli arkadaşıma sıktığımda onda ise adeta bir sakız kokusu duyduk.

Kapağı açıp kokladığımda sakız kokusuna benzer koku duydum.

Kendim lancome hypnose kokusunu sevdiğim için bana onu hatırlattı birbiri yerine geçebilecek parfümlerden veya şöyle diyeyim o parfümü seven daha uygun fiyatlı olarak bu parfüme bayılacaktır.

Cilde direkt uygulandığında da herhangi bir alerji gözlemledim. Bununla ilgili bir yazı okumuştum koku tasarımcısı hassas ciltleri de düşünerek bunu geliştirmiş ve bence başarılı da olmuş.

Benim parfüm hakkında yorumlarım bu şekilde hafif ama kalıcı, uygun fiyatlı ama kaliteli... 
bu tarz düşüp, şuan parfüm arayışındaysanız bu markaya bakın derim.

Fiyatı; Ürün 75 ml boyutunda EDP olarak üretilmiş etiket fiyatı 45 lira, şuan Rossmann mağazalarında indirmle 36 liraya satılıyor. Ürünü watsons, gratis, rossmann gibi kişisel marketlerde bulabilirsiniz.

Akşama instagram sayfamdan başlatacağım bir çekilişle çok sevdiğim bu parfümü 1 takipçi dostuma hediye edeceğim. Takipte kalınız...

Kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum yorum ürünü üç gün sabah ve akşam sadece bir kere tazeleyerek bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır.Ürün bana firma tarafından gönderilmiş olup, kendilerine teşekkür ederim.

4 yorum

Write yorum
audrey
AUTHOR
15 Eylül 2015 13:08 delete

UdV parfümleri çok severek kullanıyorum hepsi bitsin şu melek kanatlı olanı alacağım bir de .-)

Reply
avatar
Pembesin
AUTHOR
8 Ekim 2015 23:34 delete

Ben de kesinlikle çok merak ediyorum. Gratise uğradım akşam ancak ellerinde yoktu😊 markanın bildiğim kadarıyla şişe tasarımları ödül almış ve ger ekten çok zarif tasarımlara sahip. Şipre kokularına da bayılıyorum. Eminim anlattığınız kadar vardır 😊

Reply
avatar
Pembesin
AUTHOR
8 Ekim 2015 23:35 delete

Ben de kesinlikle çok merak ediyorum. Gratise uğradım akşam ancak ellerinde yoktu😊 markanın bildiğim kadarıyla şişe tasarımları ödül almış ve ger ekten çok zarif tasarımlara sahip. Şipre kokularına da bayılıyorum. Eminim anlattığınız kadar vardır 😊

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
31 Mayıs 2018 13:44 delete

Armani code bayan kokusuna benziyor

Reply
avatar