M.Asam Brilliant Teint (Aydınlatıcı Makyaj Bazı)

M.Asam Brilliant Teint (Aydınlatıcı Makyaj Bazı)


Merhabalar :)

Bugün sizlere benim için yaz aylarının kurtarıcı ürününden bahsedeceğim. Ürünü çok uzun zamandır kullanıyorum artık yorum yapma zamanı geldi.


Yaz günlerinde havanın sıcaklığı, güneşin etkisi ile içimden makyaj yapma isteği gelmiyordu neden derseniz ağırlık yapıyor, yaptığım makyaj akıyor veya parlama yapıyordu. Bunu sevmediğim için makyaja ara vermem gerekti ama illa makyaj da yapmam gerekiyor ne yapacağım ? diyee düşünürken bu kurtarıcı ürün geldi :)


Öncelikle ürünün dış görüntüsünden bahsetmek istiyorum. Çok harika kokoş bayanların bayılacağı altın rengine ışıltılar yapılmış bir kutu, içerisinde yine altın detaylı cam bir kavanoz.




Ürünün ağzı kapalı, bu da demek oluyor ki ürünü kesin olarak ilk deneyen sizsiniz.Bir başkasının dokunma veya elleme durumu söz konusu değil. Bu benim için çok önemli bir unsurdur çünkü mağazalarda tester olmayan satıştaki ürünleri deneyenleri görüp uyarmışlığım çok olmuştur.

Ürünü açtığımda krem ve kayısı rengi karışımı bir ton görüyoruz. Kokusu çok hafif, normal bir kremden biraz daha ağır uygulama yaptıktan sonra bu kokuyu duymuyorsunuz.


Ürün ister makyaj bazı, ister bb krem niyetine kullanılabilecek bir ürün.

Bileğime uygulama yaptığımda;

-İlk olarak hiçbir şey uygulamadan bileğimin fotoğrafını çektim.


-İkinci olarak ürünü yedirmeden uyguladım,


-Üçüncü olarak ürünü elimle güzelce yedirdim,


Ürünü nemlendirici kullandıktan sonra uygulamanın doğru olduğu yazılmış ben de bu şekilde yaptığımda daha güzel sonuç aldım.

Bir gün yüzümü güzelce yıkayıp temizledim ardından tonik sürüp bekledim bu ürünü uyguladım yüzüm gerçekten donuk ve mat duruyordu uyguladıktan saniyeler sonra canlanma oldu. Bu durum hoşuma gitti.


Üründe ayrıca cilde verdiği renk ile stresli ve donuk cilt görünümünü düzeltip, gözeneklerin görüntüsünü iyileştirmeye yardımcı olacağı, parlaklık ve canlılık kazandıracağı belirtilmiş.
Dediklerini yapıyor donuk cilde parlaklık veriyor, canlandırıyor ama gözenek küçülttüğü veya iyileştirdiğini gözlemlemedim.

Ürünün içerisinde bir de Shea Yağı bulunuyor.


Shea Yağının Faydaları:
- Hücre yenilenmesini hızlandırır.
- Yumuşaklık ve elastikiyet kazandırır.
- Yara, yanık ve pullanmayı engeller.
- Kırışıklığa iyi gelir.
- Onarma işlemi yapar.


Ürünün içindekiler ise,


Sonuç olarak özetlemek gerekirse, yağlı ciltli olmama rağmen ürün bende yağlanma yapmadı lakin kuru ciltli olanlar daha çok sevecektir.

Cildimde sorun var sivilcem çok, lekelerim var, siyah noktalar fazla, gözeneklerim geniş diyorsanız bu ürün sizin isteklerini karşılamayacaktır.

Cildimde sorun yok (sivilce, siyah nokta vs.) ama donuk, biraz ışıltı olsun canlılık gelsin diyenler için nokta atışı bir ürün. Özellikle yaz aylarında elim hep buna gitti.

Köpük formda olduğu için de uygulaması kolay ister fırçayla (ben bu şekilde tercih ediyorum) ister elle rahatça uygulama yapılıyor.

Ürün bittiğinde yaz aylarını düşünerek bir tane daha alabilirim. Yalnız fiyatı bana biraz yüksek geldi %30 + indirime denk gelirsem stok çekmeceme bir tane atacağım :)

Fiyatı: Ürün 30 ml olup fiyatı yaklaşık olarak 85 liradır.


Kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü 2 aydan fazla süredir bizzat deneyip kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Ürün şahsıma firma tarafından gönderilmiş olup kendilerine teşekkür ederim.