Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped

Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped (Exfoliating Pore Cleansing Pad)


Merhabalaaaaaar :)

Bugün sizlerle gratis alışverişim esnasında görüp, deneme amaçlı aldığım bir ürünü yorumlayacağım.

Ürünün içerisinden 1 adet çıkan temizleyici ped, çift taraflı kullanılan bir ürün...
Önceden nemlendirilmiş aleo, kolajen, cadı fındığı ve hyaluronik asit içermekte.

Kolajen nedir ? Kısaca tanımlamak gerekirse, bir tür protein çeşididir. Derinin genç görünmesinde rolü büyüktür ve cilt esnekliğini arttırır.

Cadı fındığı nedir ? Kısaca tanımlamak gerekirse, bunun bir çeşit bitki olduğu belirtilir. Özellikle dermokozmetik alanda kullanılır. Doğal yapıda sıkılaştırıcıdır. Cilt temizliği ve yaşlanma karşıtı olarak kullanılan doğal içeriklerinden oluşmaktadır.



Uyguladıktan sonra cildimde gözlemlediğim, 
-Gözeneklere birikmiş kirlerinin azaldığı
-Makyaj kalıntılarının temizlendiği
-Yüzdeki aşırı yağı aldığı
-Cildi pürüzsüzleştirdiği

Özellikle ürünü uygulayıp, ertesi gün makyaj yaptığımda makyajın cildime daha iyi oturduğunu gördüm.

Kullanımı:
1- Pedin parmaklara geçmek için hazırlanmış bölümüne parmaklar geçirilir.



2- Tırtıklı tarafıyla cilt temizliği işlemi yapılır.


3- Kabartmalı tarafıyla kalıntılar (yüzden çıkan kir) temizlenir.



4- İşlem bittikten sonra yüz bol su ile durulanır.



*Bu işlemleri yaparken çok bastırmadan uygulama yapıyorum. Çünkü bastırarak uygulama yapmak hem cildi yorar, hem de cildi kızartabilir.


Makyajımı çıkartıp, temiz cilde uygulama yaptığım halde yüzde kalan makyajı çıkarmayı başardı :))



Haftada 2, olmadı 1 kere uygulamanın faydalı olacağını düşünüyorum. Zamanım varsa h.sonu 1 kere ve h.içi 1 kere uygulama yapıyorum en kötü pazar bakımında uyguluyorum. Ürünün fiyatına göre performasını çok beğendim bu nedenle de gratise gittiğim zaman muhakkak yenisi alıyorum.

Ürünü en son indirimle 90 kuruş'a almıştım, satış fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 1.50 TL

Herkeseeee kucak dolusu sevgiler gönderiyorum, bloğumu takibe almayı unutmayın :)




Not: Yapmış olduğum yorum ürünü kendimde bizzat uygulayıp, gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Kişinin uygulama şekline veya cilt tipine göre farklılık gösterebilir.