Gratis Mayıs Alışverişi Part:2

Gratis Mayıs Alışverişi Part:2

Merhabalar, 

ikinci gratis indirim alışverişiyle karşınızdayım :) İndirimlere kayıtsız kalamadım bir de 75 lira ve üzerine 25 lira hediye puan olunca tam oldu, değerlendirdim.

İndirim pazar gününe kadar geçerli aklınızda olan veya denemeyi düşündüğünüz ürünler varsa bakmanızda fayda var. Neler aldığıma geçecek olursak,

Benri Dental Diş İpi


Diş fırçası, diş macunu, ağız gargarası, dil temizleyicileri ne kadar önemliyse diş ipi de o kadar önemli. Daha önceden A101 marketten diş ipi almıştım şimdi de benri markasını denemek istedim. İçeresinde görüldüğü gibi 2 adet ürün bulunuyor. Biri evde kullanmalık diğeri çantaya atmalık :)

Fiyatı: 2.95 TL

Cettua Yüz Temizleyici Maske


Bu markanın siyah nokta temizleme ürününden kullanmıştım bu ürününü de denemek istedim. 
Kullananlardan yorum alabilirim :)

Fiyatı: 3.25 TL

Real Tecniques Expert Face ve Blush Brush

Üst tarafa bakanlar daha önce kullandıklarım, alt tarafa bakanlar ise bugün aldıklarım.
Expert face fondöten olsun, BB krem olsun, CC krem olsun uygulamasını çok başarılı buluyorum.
Allık fırçasını bugün ilk defa kullandım. Ba-yıl-dım.
Hazır %30 indirim varken yedeklemek istedim.

Fiyatı: Expert face (turunculu olan) 25.75 TL
           Blush brush (pembeli olan)   27.75 TL

Purederm Gözenek Temzilemeyici Ped


Bu ürünü gratis gezimden birinde keşfedip almıştım çok beğendim, elimde yedek olmasına rağmen indirimdeyken tekrar aldım. Açıklamalı yorumunu kısa zaman sonra paylaşmayı düşünüyorum.
Hafif hareketlerle uyguladığınızda başarılı sonuç alıyorsunuz.

Fiyatı: 0.90 Kuruş

Blueberry Ampoule Kağıt Maske 


Daha önce bu ürünü ne beğenen ne de kullanan gördüm sırf yabanmersinli diye aldım :)
Bu arada maskelerde hemen hemen hepsinde indirim vardı.

Fiyatı: 1.50 TL 

Gosh Boombastic Rimel


Merak ettiğim bir diğer üründe Boombastic XXL Volume Rimel :) Açık olarak söyleyeyim vaadlerini çok merak ediyorum.

Fiyatı: 13.25 TL

Alışverişimin toplu fotoğrafı


Artık kozmetik diyetine girmeye tam olarak karar verdim, çook merak ettiğim ürünler dışında alışveriş yapmasam iyi olacak. Kucak dolusu sevgiler yolluyorum sizlere, bloğumu takibe almayı unutmayız :)

1 yorum:

Write yorum
9 Mayıs 2015 20:00 delete

Güle Güle kullan :-)

Reply
avatar