Gratis 555 Üründe 1 Alana 1 Bedava Kampanyası Alışverişi

Gratis 555 Üründe 1 Alana 1 Bedava Kampanyası Alışveriş Detayları

Merhaba, bu ara sık sık bloğuma yazı yazıyorum, yazılarım hakkında instagramdan, mailden ve bloğumdan olumlu dönüş almak beni mutlu ediyor :)


Şimdi de bugün indirimin son günü olan Gratis alışveriş detaylarını paylaşacağım.

Sebamed Bebek Şampuanı 



Pompalı oluşu da pratik geldi. Henüz uygulama fırsatım olmadı lakin kutudan gelen kokuyu beğendim.

İçeriğinin temiz olması sebebiyle aldım. Normal fiyatı (ürünün üzerindeki etiket) 41.90 TL bi de bunu görünce hemen sepete attım.
Fiyatı: 25.75 TL


Perfect Purity Bebe Pudrası


'Bu ne yapacaksın bu kadar ?' demeyin pudra kullanmayı seviyorum, hafif kokusunu da beğendim. Bazı markaların kokusu çok ağır oluyor ki alıp da kullanamadığım pudralar var, bu onlardan farklı geldi, ilk kez kullanacağım.

Fiyatı: 2.95 TL.



Perfect Purity Çocuk Şampuanı


Bu ürünün de çeşitleri vardı denemedim bunda karar kıldım tabi ben bunu duş jeli sandığım için almıştım aldıktan sonra baktığımda farkettim ki 2'si 1 arada şampuanmış :) 
Olsuuun, yanlış ürün almış olabilirim ama bu deneyip yorumlamam için iyi bir fırsat :))

Fiyatı: 2.95 TL.


Elseve Şampuan (Seyahat Boy) 


Bu üründen daha önce alıp, instagramdan (makyajyorumum/instagram) sizlerle paylaşmıştım. Bir tane daha alıp yedekledim. Markayı seviyorum, fiyatı da uygun. Fotoğraf sizi yanıltmasın ürünün boyu 90 ml.

Fiyatı: 3.50 TL.


Johnson's Baby Şampuan


Ürünün yanında yine JB markasına ait yağ var. Onu kullandığım için fotoğrafta yok. Sevdiğim bir ürün özellikle yazın kuruyan cilde (yüze uygulamıyorum) iyi geliyor.

Fiyatı: 8.90 TL.


Wet n Wild Oje 


 Yazın  gelmesiyle birlikte tırnaklarda renklendi işte bu da ispatı :) Bu markada 1 alana 1 bedava kampanyası vardı, deneme amaçlı aldım.

Fiyatı: 3.50 TL (iki ürün birlikte)


Ben indirimi bu şekilde değerlendirdim, ürünleri denedikten sonra sizlerle yorumlarımı paylaşacağım.


 Herkese kucak dolusu sevgiler....

 Yazıların sıklığı için bloğumu takip etmeyi unutmayınız.
 instagram/makyajyorumum
 makyajyorumum@gmail.com

2 yorum

Write yorum
24 Mayıs 2015 14:34 delete

Dün ben de gittim ama hedeflefiğim ürünler kalmamıştı.
Başka şeyler alıp döndüm:))
Sevgiler

Reply
avatar
audrey
AUTHOR
25 Mayıs 2015 10:56 delete

ne kadar sürecek bu acaba hafta sonu hiç bakamadım çünkü..

Reply
avatar