Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı

Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı


Merhabalar yine yeni bir yazı ile karşınızdayım :)

Bugün gratislerde satılan ve çoğu blogger arkadaşımın denediği hatta instagramda da çoğu kez denk geldiğim burun temizleme bandından bahsedeceğim.


Fotoğraflarda da görüldüğü gibi hoş ve canlı renklere sahip kutuda, kutunun albenisi var bir kere,
'Beni aal, beni aaal' diye bağırıyor :)

Ürünün içinden toplamda 6 adet burun bandı çıkıyor. Her bant 1 kullanımlık.

İlk olarak şunu belirmeliyim ki ürünün arka tarafında yazılmış olan kullanım şekli tarifini hiç beğenmedim. Hiç açıklayıcı gelmedi bana.


Ürünü açtığımızda bir tarafının altında şeffaf bir kağıt olduğunu görüyorsunuz (üst fotoğrafta olduğu gibi).

Kullanım şeklinde şu yazıyordu,  'yumuşak kısmı içe gelecek şekilde' öyle deyince ben de şeffaf kağıdı çıkarmadan burnuma yapıştırdım ama uğraş uğraş yapışmıyor. Yok yani çöpe gidecek kesin, bu nasıl bir ürün diye söylenirken bi de diğer tarafını (yapışkanlı kısım) burnuma yapıştırayım dedim hemen yapıştı ve beklettiğim süre içerisinde sertleşti.

Demek neymiş yapışkanlı kısım burna temas edecek yazılmalıymış. 
Bilmeceler , bulmacalar gerek yok bunlara.... Açık ve net olmalı ki ben de zamandan kazanayım.

Unutmamız gerek bir püf nokta ise burnun çok ıslatılması, az ıslatıldığında yapışkan burnu sarmayabilir bu nedenle güzelce ıslatılıp, burun silinmemelidir.

Etkisine bakacak olursak, evet siyah noktalarımda azalma oldu ama tamamen ortadan kalkmadı benim siyah noktalardan şikayetim çok fazla olmadığı için sonuç beni tatmin etti. Lakin,


Ürünün içeriğine bakarsak pek de iyi olmadığını gördüm. Üç çeşit (ikinci satırın sonu ve son satırın son ikisi) paraben barındırıyor. Bu sebeple elimdeki kutu son olacak, bir daha almayı düşünmüyorum.
Fiyat: 3.95 TL (ürünü aldığımdaki fiyatı)



Herkese kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız :)
instagram/makyajyorumum
makyajyorumum@gmail.com



Not: Yapmış olduğum yorum ürünü Gratis mağazalarından alıp, bizzat kendim denedikten sonra gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkisini kişiden kişiye değişebilir.