Gratis Anneler Günü İndirim Alışverişi

Gratis Anneler Günü İndirim Alışverişi


Merhabalar, ilk günler bulamadığım tüm ürünleri ikinci gidişimde buldum :) Gitmişken beğendiğim indirim görsellerini de sizler için çektim.

Neler aldığıma geçecek olursak;

Maybelline Lash Sensational Rimel - Crystal Renkli Parlatıcı




Maybelline markasına ait bu rimel sonunda ülkemize geldi :) İndirimin ilk günü bir tane bile bulamamışken dün rafta 2 tane vardı bir tanesini ben aldım, kaldı 1. 

Fiyatı: % 30 + %15 (Gratis Karta) indirimle 11.81 liraya geldi.

Renkli parlatıcıya bayıldım. Daha önce nasıl denk gelmemişim elimdeki 220 Plum Luster

Fiyatı: % 30 + %15 (Gratis Karta) indirimle 9.56 liraya geldi.

İki adet maybelline ürünü alana görseldeki mug hediye olarak veriliyor.

Pastel Oje



Sayfamdan daha önce bilgilendirmesini yapmıştım. Fiyatı uygun olup, diğer markalara göre içeriği en temiz olan oje markası #Pastel ' e ait. 

Benim tercihlerim 027 ve Nude serisinden 'Bride' oldu.

Fiyatı: Bir ürün alana ikincisi % 50 indirimli olarak satılıyor ikisi 5.25 liraya geldi.

Himalaya Herbals Yıkama Jeli



Elimde bir tane yedek var, bu da yedeğin yedeği oldu. O derece memnunum. Yağlı ciltler bayılacaktır. Kuru ciltler uzak durmalı.

Fiyatı: 25 lira ve üzeri alışverişlerde 6.50 liraya geliyor. Normal satış fiyatı 9.90 lira.


Eveet yapmış olduğum alışveriş bu şekilde şimdi gelelim reyondaki indirimlere :)














Herkese kucak dolusu sevgiler.
makyajyorumum/instagram

1 yorum:

Write yorum
Unknown
AUTHOR
25 Mayıs 2016 11:55 delete

Siteniz gerçekten güzel paylaşımlarda yararlı benimde Agar.io oyunu ile alakalı bir sitem var Agario Oyunu gerçekten insanı bağımlı yapan bir oyun oynamadıysanız tavsiye ederim. Başarılar diliyorum benim sitemede beklerim.?

Reply
avatar