Avon Perfectly Mat Ruj

Avon Perfectly Mat Ruj




Merhabalaaaaar,

Epey bir gelişme görüyorum kendimde hergüne1post geliyor yehuuu :))

Bugün sizlere, sizlerin isteği üzerine bahsedeceğim konu Avon'un çıkarmış olduğu mat rujlar.

Renk seçeneği çok fazla 6 tane renk aldım ve seçerken çok zorlandım.



Elimdeki renkler;

*Peach Flatters
*Mauve Matters
*Superb Wine
*Berry Blast
*Wild Chery
*Pure Pink

olarak sıralanmakta.



Yukarıdaki görselde ise Pure Pink başta ardından Peach Flatters, Mauve Matters, Superb Wine, Berry Blast, Wild Chery geliyor.

Ürünün tasarımına gelecek olursak harika olmuş diyebilirim adının hakkını veriyor siyah ve mat :)


Yalnız mat olduğu için kirlenme olasılığı çok yüksek titiz davranmak gerekebilir.


Sürümü çok rahat, üstelik mat olmasına rağmen kolayca sürebildim. Mat yapıda olduğu için dudağı kurutabilir bunu önlemek için ürünü uygulamadan önce dudak nemlendiricisi kullanıyorum o nedenle kuruluk yaşamadım.

Kokusu inanılmaz derecede hoş. Lastik şekerler gibi kokuyor insanın yiyesi geliyor :D


Soldan sağa sırasıyla (Yukarıdan Aşağı);

Wild Cherry, Berry Blast, Superb Wine, Mauve Matters, Peach Flatters ve Pure Pink 

                 (Işık arkada kalacak şekilde çekilmiş görsel)


Kalıcılığı hakkında bilgi vermem gerekirse yeme içme durumuna göre değişir tabi lakin beni memnun etti. Hatta ürünün dudaktan çıkma durumu olmuyor (koyu renkler için) siliniyor ama izi kalıyor desem yeridir.


Ürünün fiyatı indirimsiz olarak 25 liraya satılmakta sık sık indirimler yapılmakta.


Herkese kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram


Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü yaklaşık 5 ay bizzat kullanıp kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkisi kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir.

6 yorum

Write yorum
christmas
AUTHOR
28 Mart 2016 23:30 delete

Tesekkürler :-)

Reply
avatar
29 Mart 2016 00:52 delete

Canim ellerine sağlık. Ben de bayildim bu rujlara. Marvelous mocha (yazımı yanlış olmuş olabilir:)) bir efsane. Onu da denemelisin. Benim sipariş verdiğim sıradaki rengim de superb wine :)

Reply
avatar
29 Mart 2016 00:52 delete

Canim ellerine sağlık. Ben de bayildim bu rujlara. Marvelous mocha (yazımı yanlış olmuş olabilir:)) bir efsane. Onu da denemelisin. Benim sipariş verdiğim sıradaki rengim de superb wine :)

Reply
avatar
@se_se_beauty
AUTHOR
29 Mart 2016 01:03 delete

Red supreme almıştım bende harika bir kırmızı😉 Mauve matters da aklımda kalmıştı onu da alıcam galiba sayende😀

Reply
avatar
29 Mart 2016 14:39 delete

Avon rujlarında yazın erime sorunu yaşıyorum her aldığım rujunda aynı sorun :( Bu nedenle açıkçası bu mat serisi hoşuma gitse de yeminliyim almamaya :D

Reply
avatar