Urban Care Natural's Şampuan

Urban Care Natural's Şampuan 


Merhabalar,

dediğim gibi bugün postlar sizleri bekliyor :) 2. ürün yorumum ile karşınızdayım.

Urban Care diye yazılıyor 'Örbın Keer' diye okunuyor.


Urban Care Natural's Selen Kozmetik tarafından bizlere sunuluyor ve girişimcisi bayan, bayan girişimcileri her zaman desteklerim, takdir ettim doğrusu. 

Gelelim ürünlere, 
Öncelikle bu markada her soruna karşı ürün bulmak mümkün. Her derda deva olmaya çalışmış iki güzel bayan :)

1. sıradaki, kolay kırılan saçlar için
2. sıradaki yağlı ve kepekli saçlar için
3. sıradaki aşırı yıpranmış saçlar için
4. sıradaki kuru ve mat saçlar için
5. sıradaki her saç tipi için (dökülme karşıtı)

Fotoğrafta gördüğünüz ürünlerin bir kısmı bana firma tarafından bir kısmı da Gratis çalışanları tarafından verildi.


Urban Care Natural's ürünleri fotoğrafta görüldüğü gibi. En sondaki (mor olan) dökülme karşıtı şampuan hariç diğer ürünleri denedim. Sizlere favorilerimden bahsedeceğim. Bu demek değildir ki sadece paylaştıklarımı beğendim, paylaştıklarım saçıma daha iyi geldi, etkisi hoşuma gitti.

Urban Care Natural's Argan Yağı & Keratin 


Bu ürün argan yağı ve keratin ile desteklenmiş, kolay kırılan saçları onarıp kırılmalarını engellemeyi amaçlıyor.

Ürünü uyguladıktan sonra bu iki maddenin (argan yağı & keratin) saçı beslediğini, saça güç kattığını ve yumuşaklık kazandırdığını gördüm.
Köpürmesi güzel, kokusu hoş. Bu yönden de benden artı aldı.


Urban Care Natural's İntense Keratin


Pembe olan ürün ise aşırı yıpranmış saçları onarmayı amaçlayan, keratin destekli bir ürün.
Kokusu nasıl güzel... Bayıldım.
Bi de kalıcı olduğu için favorim pembe olan diyebilirim.

Neredeyse saçlarımı hergün ya düzleştiriyorum ya da maşa yapıyorum bazen ikisini birden uyguladığım da oluyor. Bu işlemleri yaptığım için saçlarımda yıpranma oluyordu, keratin desteğiyle bu ürün saçlarımı onarmaya, parlaklık sağlamaya ve kolay taranmaya yardım ettim.

En sevdiğim ürün intense keratin oldu. Urban Care Natural's alacağım zaman hiç düşünmeden pembe olanına yöneleceğim :)


Bu güzel markanın iki de güzel yönü var;
ilki ürünler paraben içermiyor,
ikincisi ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Duyarlı oldukları için bir kere daha tebrik ettim.


Herkese kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum@gmail.com
makyajyorumum/instagram
Sevgiler

Not: Yapmış olduğum yorum ürünleri dökülme karşıtı (mor ambalajlı) hariç diğer tüm ürünleri bizzat deneyip, kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır, etkisi kişiden kişiye değişebilir. Ürünleri denememi sağlayan kişi, Sevda Hanım, marka iletişim sorumlusu kendisine teşekkür ederim.

1 yorum:

Write yorum
Fernoce
AUTHOR
24 Temmuz 2015 10:55 delete

Argan yağını uzun süredir kullanıyorum.Gerçekten çok güzel bir ürün.Daha biri bitmeden ikincisini alıyorum hep:)
Sevgilerler..
http://fernoce.blogspot.com.tr/

Reply
avatar