Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı

Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı 


Günün 2. postuyla beraberiz 'Kalyon Kozmetik' ürünü, bakım yağı.



Sürekli oje süren biri olarak arada tırnakları dinlendirmek ve yağlarla tırnaklara masaj yapmanın gerekli olduğunu biliyorum ama bunu yapmaya ya zaman ya da bu şikayetimle ilgili ürün bulamıyorum derken hem 5 ekstreyi bir arada bulabileceğim hem de kısa sürede işi bitiren bir ürün buldum. 

İçerisindeki ekstreler,
-E vitamini
-Jojoba
-Badem
-Limon
-Ginseng
-Nilüfer çiçeği  


Ürünü watsons'ta görür görmez hemen sepete attım akşamı da uygulama yaptım. İlk kullanımda farkı gözlemledim tırnaklarım daha canlı, tırnak etlerim daha yumuşaktı.
Bu markanın tırnak sertleştiricisinden de kullandım ama ondan memnun kalmadım, etkisini göremedim. 



Daha önce yorumladığım otacı bitkisel argan el&tırnak bakım kremiyle bu ürünü uyguladığımda çok başarılı sonuçlar aldım. 
Kısa sürede uzayan canlı tırnaklar ve yumuşak tırnak etleri daha ne olsun...

Maniküre gideceğim zaman veya kendim yapacağım zaman yarım saat önce uygulama yapıyorum işlem daha rahat oluyor, sonuçtan memnun kalıyorum.

Kullanımı; Herkesin farklı bir yöntemi olabileceği gibi benim de keşfettim en iyi sonucu aldığım yöntem sırasıyla,

1. Ürünün fırçasını kullanıp tırnağımın sol tarafına ürünü sürüyorum.

2.Ürünün yine kendi fırçasını kullanıp, tırnağın orta tarafına tırnak etlerine de gelecek şekilde yağdan çok almadan sürüyorum.

3.Yine aynı şekilde ürünü fırçasıyla alıp sağ tarafa uygulama yapıyorum.

Tırnak kenarlarına bakım yağını sürdükten sonra tırnak üstüne gelecek şekilde, yağ az da olsa emilene kadar (tamamiyle emilmesini beklemeyin, emilmiyor) masaj yaparak yağı yediriyorum.
Süre belirtilmediği için yine bunu da kendim belirledim. İlk uygulamayı 15 dk, ikinci uygulamayı 30 dk yaptım ikisinden de aynı sonucu aldım. Yani işimin yoğunluğuna göre yapıyorum tabi 15 dk'dan az tutmuyorum.



Kokusu uygulama yaparken rahatsız edici olmuyor ancak ürünü burnunuza getirirseniz ojenin ağır kokusunun hafif halini algılayabilirsiniz.

Ürünün fırçası normal fırçalara göre ince yapılmış böyle üretilmesi gayet iyi olmuş hem yağdan az geliyor hem de her yere girmesi kolay oluyor.


Kimileri yatarken uygulama yapıyormuş benim pek içime sinmediği için (sonuçta yağ, çarşafa gelmesini istemem) ben uygulamayı yapıp elimi yıkıyorum. İşlem bitiyor.

Bittiği gibi alacağım ürünler arasında sizlere de tavsiye ederim :)

Fiyat: 11 ml'lik ürün 6.90 TL. (Ürünü watsons mağazasından aldım gratis mağazalarında da bulunuyor, fiyat değişkenlik gösterebilir).

Kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayın.
makyajyorumum/instagram



Not: Yapmış olduğum yorum ürünü belli bir süre bizzat deneyip kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır, etkisi kişiden kişiye değişebilir.