Gratis Alışverişi

Gratis Alışverişi


Bugün Gratis'e Alix Avien oje almak için girdim, oje yoktu yerine ojeyle alakasız indirimli bulduğum, denemeyi istediğim, merak ettim ürünleri aldım :)

John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Şampuan, bu ürün John Frieda markasından denediğim ilk ürün olacak.
Fiyatı: 25 TL'den 19.90'a düşmüş.


Stain Removing Diş Macunu, en son alışverişimde de denk gelmiştim bu ürüne 1 tane kaldığını görünce hemen sepete attım, umarım etkisi tatmin edicidir.
Fiyatı: 7.90 TL'den 3.95'e düşmüş.

Himalaya Complete Care Seyahat Boy Diş Macunu, kasa yanında gördüğüm bir üründü tam boyunu alacaktım seyahat boyunu bulmuşken deneme amaçlı aldım.
Fiyatı:1 TL

1 yorum:

Write yorum
28 Nisan 2015 13:41 delete

Yorumlarınızı bekliyorum. Memnun kalacakmmısınız merak ettim.

Reply
avatar